בימים ההם בזמן הזה

המיסיונרים פשטו על שכונות חרדיות בקמפיין מתריס

בימים האחרונים הגיעו למשרדים הראשיים של יד לאחים פניות רבות שהעידו על ניסיון מיסיונרי נוסף באמצעות קמפיין מתוחכם בתוככי שכונות חרדיות בירושלים, בביתר עילית ובבית שמש (חרדים, שיווקי)

חומר מיסיונרי על כלי רכב (צילום: דוברות יד לאחים)

בימים האחרונים הגיעו למשרדים הראשיים של יד לאחים פניות רבות שהעידו על ניסיון מיסיונרי נוסף "להעבירם מחוקי רצונך", באמצעות קמפיין מרושע ומתוחכם בתוככי שכונות חרדיות בירושלים, בביתר עילית ובבית שמש.

הפניות שהגיעו למחלקה להצלה ממיסיון ביד לאחים הצביעו על קמפיין נרחב שבמהלכו חולקו פליירים המכילים מסרים מיסיונריים בביתר עילית – בתיבות הדואר ברחובות פחד יצחק, יסוד העבודה, רבי עקיבא והמגיד ממעזריטש.

בירושלים התמקד הקמפיין בשכונת זכרון משה וכלל את הרחובות סולובייצ'יק, דוד ילין וחפץ חיים ואילו בבית שמש התמקד הקמפיין במרכז העיר, כהמשך לקמפיין שנוהל בחודש שעבר בשכונות החרדיות רמת בית שמש ב' וג'.

ביד לאחים מעלים על נס את שיתוף הפעולה וההירתמות של הציבור הרחב לבלימת הקמפיין המיסיונרי. בירושלים, למשל, התושבים עצמם גערו במיסיונרים וביקשו מהם להניח להם לנפשם ואכן המיסיונרים הסתלקו בבושת פנים.

בד בבד, לצד שליחת צוותי הסברה למקומות שבהם פעלו המיסיונרים, יצא יד לאחים בקמפיין הסברה נרחב המזהיר את הציבור מפני המלכודת וקורא להם להשמיד את הפלאיירים המיסיונרים.

ביד לאחים מבקשים להבהיר כי בכל התקלות מיסיונרים, יש ליצור קשר בדחיפות עם מוקד החירום של הארגון המאויש בכל שעות היממה. בהנהלת יד לאחים מביעים תקווה איתנה כי "כשם שבימים ההם ניצח עם ישראל את היוונים והמתייוונים כן יהיה לנו בזמן הזה שייאמר למיסיונרים ולמרשיעי הברית הרף כי נצח ישראל לא ישקר".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר