"נרבה באחדות ובשמחה"

הדלקת נרות בבית חולים ברזילי במעמד הרב לאו

בטקס הדלקת הנרות המרכזי במרכז הרפואי ברזילי כובד להדליק את הנרות הגרי"מ לאו רבה הראשי של תל אביב יפו. מנכ"ל ברזילי ד"ר חזי לוי: "יש לנו את הזכות שכבוד הרב לאו בא אלינו לברך" (חדשות בריאות, שיווקי)

(הדלקת נרות במרכז הרפואי בריזלי. צילום: יחצ)

במעמד מרשים קיים המרכז הרפואי ברזילי את טקס הדלקת הנרות המרכזי בחנוכה בהשתתפות הגרי"מ לאו, רבה הראשי של תל אביב יפו.

בטקס הדלקת הנרות שהתקיים בברזילי השתתפו כל אנשי הסגל הבכיר של בית החולים, הנהלה ראשית, מנהלי מחלקות , רופאים בכירים אחיות ושאר עובדי המרכז הרפואי ברזילי.

בהדלקת הנרות כובדו מנכ"ל המרכז הרפואי ברזילי ד"ר חזי לוי והגרי"מ לאו רבה הראשי של תל אביב יפו.

בדברים שנשא כבוד הרב אמר: ״המצווה הגדולה שלכם זה לא רק הטיפול הרפואי ,המקצועי והמסור שאתם נותנים לחולים אלא גם החיוך והיחס שאתם נותנים לכל חולה ומטופל.

ד"ר חזי לוי מנכ״ל המרכז הרפואי ברזילי ציין את ההכרות שלו עם הרב בעת ששירת בתפקידי פיקוד בכירים בחיל הרפואה וביקר את פצועי לבנון בבתי החולים יחד עם הרב. ד"ר לוי העלה על נס את רגישותו של הרב ואת השמחה הרבה שהוא הסב לפצועים ולבני משפחותיהם.

ד"ר לוי חזי לוי הוסיף: ״יש לנו את הזכות שהרב לאו מצא לנכון, לבוא אלינו לברך אותנו ואנחנו מודים לו על כך. הרב עושה עבודת קודש, מצליח לעורר את כולנו בימי החנוכה המיוחדים שנרבה באחדות ובשמחה. אתם כולכם, העובדים המסורים מייצגים את המסירות והחמלה של עם ישראל. אתם עושים הכול ומקריבים עצמכם למען החולים, יש לי מילה אחת לומר לכם - תודה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר