בלעדי לכיכר השבת

ערב האשפוז: כך הגיב מרן הרב שטיינמן לפגיעה באלמנה

אלמוני שהגיע לבני ברק בכוונה לפגוע במרן ראש הישיבה רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן, טעה בדרכו ושבר דלת של אלמנה. כך הגיב מרן ראש הישיבה כששמע על התקרית (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מבקרים בביתו הצנוע של מרן ראש הישיבה (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

בלעדי ב"כיכר השבת": הסיפור המדהים שטרם סופר על הזהירות של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בעניני ממון גם בגילו המופלג ולמרות חולשתו בעת האחרונה.

לפני מספר שבועות, הגיע אדם מעורער בנפשו לרחוב חזון איש בבני ברק. הלה חיפש אחר ביתו של מרן ראש הישיבה, הגראי"ל שטיינמן על מנת להפריע ולהטריד את מנוחתו.

אותו אדם שהיה לבוש כחרדי, טעה ונכנס לבניין ברחוב חזון איש 7, הצמוד לביתו של מרן, פרץ את דלת הבית שהיה נדמה לו כביתו של גדול הדור וגרם למקום נזקים.

האלמנה המתגוררת בבית הסבירה לו מספר פעמים כי הוא טועה בכתובת והזמינה משטרה, ושוטרים יחד עם מספר תלמידי ישיבה שעברו במקום סילקו את האלמוני המעורער בנפשו.

"מרן הגיב בצער גדול" (צילום: Yaakov Cohen/Flash90)

לאחרונה, סיפרו למרן ראש הישיבה על המקרה המצער. המקורבים מספרים כי ראו צער גדול אצל מרן בעקבות המקרה, וכי הוא הורה לאחד מבני ביתו לשלוח איש מקצוע לבית האלמנה הגב' לוי ולתקן עבורה את כל הנזקים מחשש לאבק גזל, מאחר והנזקים נגרמו כתוצאה מהשכנות לביתו.

"מפליא לראות כיצד גם בימים של חולשה ומתוך זקנה מופלגת בוחר גדול הדור לדאוג לאלמנה המתגוררת בסמוך שלא תינזק חלילה בגללו" אמרו בני המשפחה בהתפעלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר