עשרות כבר נחקרו

החשדות נגד נתניהו: "תיק 1000" ו"תיק 2000"

לאחר שנחשף כי היועץ המשפטי לממשלה אישר למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, כעת מתפרסמים לראשונה פרטים מתוך הפרשות (חדשות)

רה"מ בנימין נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר שאמש נחשף כי היועץ המשפטי לממשלה אישר למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו במספר תיקים ואף לחקור אותו באזהרה, הערב דווח כי החשדות החמורים נוגעים לקבלת טובות הנאה בהיקפים משמעותיים ממספר אנשי עסקים.

על פי הדיווח, החשדות הנוגעים לקבלת טובות הנאה כבר זכו במשטרה לכינוי "תיק 1,000" ולפני כשלושה שבועות התרחשה פריצת דרך משמעותית באיסוף הראיות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במקביל, בפרקליטות מחוז ירושלים מרכזים מידע במה שמכונה במשטרה "תיק 2,000" בו נתניהו החשוד המרכזי. על פי הדיווח, פרשה 2,000 נוגעת גם למקורבים של נתניהו ולבני משפחתו. במסגרת הבדיקה שנערכה עד כה כבר נחקרו כ-50 עדים.

כזכור, אמש דווח כי היועמ"ש אביחי מנדלבליט אישר למשטרה לחקור את נתניהו באזהרה. בדיווח אמש נטען כי נתניהו חשוד במעורבות בשתי פרשיות, כשבאחת מהן החוקרים השיגו ראיות נגדו. עוד דווח כי החוקרים צפויים לקבוע בימים הקרובים מועד לחקירתו.

על פי הדיווח אמש, החלטת מנדלבליט הועברה לראש אגף החקירות במשטרה, שצפויה לעבור מבדיקה משטרתית לחקירה פלילית.

היועמ"ש עסוק בימים אלו בהכנת הודעה לציבור בכדי להסביר מדוע פתיחת החקירה לקחה זמן רב. הוא צפוי להסביר כי המתין שיהיו ראיות שיצדיקו את החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר