סוף סוף: פייסבוק חסמה עמודים של ארגונים איסלאמיים

בשיתוף חברת 'פייסבוק', נחסמו דפים של ארגונים איסלאמים שהסיתו לטרור. השר גלעד ארדן ברך על הצעד וציין כי משרדו ימשיך לפעול נגד ארגונים התומכים בטרור (חדשות, בארץ)

ארכיון (צילום: Sophie Gordon / Flash 90)

נחסמו דפי הפייסבוק של הארגונים "הפלג הצפוני" של התנועה האסלאמית וה"מוראביטאת אלאקצא" שהסיתו נגד ישראל. הדפים נחסמו בשיתוף פעולה של המשטרה והמשרד לביטחון פנים.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן התייחס לחסימת דפי הפייסבוק של הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית והמוראביטאת אלאקצא, ואמר כי מדובר בצעד חשוב למאבק בהסתה.

חסימת דפי הפייסבוק נעשתה בהובלתו של השר ארדן לאור פרסומים של תכנים מסיתים בדפי פייסבוק של המוראביטאת, ובעקבות כך פעלו משטרת ישראל ומחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, לסגירת דפי הפייסבוק של המוראביטאת.

הבוקר, בתום הליך מול חברת פייסבוק, נחסמו שני הדפים הרלוונטיים "חסימה גיאוגרפית" והצפייה בהם אינה מתאפשרת מישראל.

בהודעת השר ארדן נאמר כי "משטרת ישראל והפרקליטות תמשכנה להיאבק במסגרת הסמכות המוקנית להן בדין ובשיתוף פעולה עם גופי האכיפה והביטחון הנוגעים, בהסתה ובפעילותם של גופים בלתי חוקיים בתחום זה, ברשת האינטרנט ובכלל".

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר: "אין הבדל בין הפעילות המתסיסה של הארגונים הקיצוניים על הר הבית לבין ההסתה והשקרים שהם הפיצו באמצעות הרשתות החברתיות, היום הצלחנו לעצור גם את הפעילות שלהם בפייסבוק.

"אני אמשיך לפעול על מנת שעוד ועוד גורמים מסיתים ייחסמו על ידי הרשתות החברתיות ופייסבוק, ובכך הן לא יהוו פלטפורמה להסתה שמעודדת טרור".

השר ארדן הוסיף: "הפעילות נעשתה במסגרת צוות בין משרדי להסרת תכנים עליו הכריזו השר לבט״פ ושרת המשפטים בתחילת השנה, ושאושר בידי ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר