הטרגדיה בירושלים

כיבוי אש: האם שמה קץ לחייה ורצחה את ילדיה

בכיבוי האש סבורים שהמקרה הקשה הערב ברחוב דרך חברון בירושלים בו נהרגו חמישה בני משפחה אחת מדובר בהתאבדות של האשה לאחר שרצחה ככל הנראה את ארבעת בנותיה (חדשות, בארץ)

זירת האירוע (צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים)

בכיבוי האש אומרים הערב כי המקרה הקשה הערב (ראשון) בירושלים בו נמצאה אשה לבשנות השלושים לא רוח חיים וארבעת בנותיה נשרפו בדירה מדובר ככל הנראה ברצח ובהתאבדות.

מוקדם יותר היום קבעו פאראמדיקים של מד"א את מותן של 5 נפגעות בשריפה שפרצה בדירת מגורים בבירה, בהן: אישה בשנות ה-30, שתי נערות כבנות 12, ילדה כבת 7 ופעוטה כבת שנתיים. כוחות החירום שהגיעו למקום נאלצו לפרוץ את דלת הדירה שהייתה נעולה.

מדוברות מד"א נמסר: בשעה 16:20 נמסר למד"א מרחב ירושלים על שריפה בדירה ברחוב דרך חברון בירושלים. חובשים ופאראמדיקים קבעו את מות הפצועים, שתחילה ארבעה מהם היו במצב קשה.

צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים

דוברות המשטרה מוסרת: בדירה בקומה חמישית בבנין ברחוב דרך חברון פרצה שריפה. כוחות משטרה, כב"ה ומד"א שהגיעו למקום פרצו את הדלת. בדירה אותרו 5 נפגעים במצב אנוש, אישה כבת 36 ועוד 5 ילדים בגילאי 4-10. מד"א קבעו את מותם.

חובש רפואת חירום כונן מד"א מנחם אסטריק שהגיע ראשון למקום סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי עשן מהחלון מהקומה האחרונה, מיד עליתי למעלה ונכנסתי לבית שהיה אפוף עשן יחד עם לוחמי האש שפרצו הדירה".

צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים

"ראיתי אישה בשנות ה-30 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה", מספר המתנדב. "ביצעתי בדיקות רפואיות ראשוניות אבל היא הייתה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה. לוחמי האש חילצו אלי למרפסת הדירה 4 נפגעות מחוסרות הכרה, נערה כבת 12 ו- 3 ילדות קטנות. הן סבלו מכווית קשות, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה אבל בתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותן בשטח".

צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים

דוברות איחוד הצלה: מתנדבי איחוד הצלה מסניף ירושלים פעלו בזירת האירוע החריג ברחוב דרך חברון בירושלים. רופא מתנדב באיחוד הצלה נאלץ לקבוע מוות בזירת האירוע. מתנדבים מיחידת חוסן של איחוד הצלה הגיעו אף הם לסייע בזירה, עקב אופי האירוע ומורכבותו.

צילום: אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, התייחס לאסון הקשה: "הדירה הייתה נעולה בקומה השישית. הכבאים פרצו לדירה אנחנו חוקרים מה קרה, למה ואיך הגענו לתוצאה כזאת, מה הרקע של האישה ומה גרם לתוצאה כה טרגית. כל האפשרויות נבדקות".לדבריו, "יכול להיות שמדובר בשריפה, אנחנו בודקים גם אפשרות להתאבדות ורצח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר