לא סומך על מחשבים

טראמפ: הדרך הבטוחה להעביר מסר - שליח

הנשיא הנבחר, דונלד טראמפ, התייחס לנושא אבטחת מידע ואמר כי הדרך היעילה ביותר להעביר מסרים רגישים היא באמצעות שליח: "אף מחשב אינו מוגן" (אינטרנט ומחשבים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בעוד הנשיא היוצא נחשב לאיש של קידמה טכנולוגית מסתבר שמחליפו האנרגטי, דונלד טראמפ לא סומך (וייתכן ובצדק) על רשתות המחשבים כדי להעביר מידע רגיש.

טראמפ חשף כי הוא נוטה לכיוון אמצעי ישן ובסיסי הרבה יותר לוודא את האבטחה על מסרים רגישים - שליחים. "זה מאוד חשוב, אם יש לך משהו מאוד חשוב לומר, תכתוב את זה ותוודא שזה יועבר באמצעות שליח", השיב טראמפ לאחר שהתבקש להתייחס לטענות על הפריצה הרוסית למחשבי המפלגה הדמוקרטית במהלך הבחירות לנשיאות. "השיטה המיושנת עדיפה משום שאף מחשב אינו מוגן", הוסיף הנשיא הנבחר.

טראמפ, שחשבון הטוויטר שלו מתופעל באופן שוטף ויעיל, התייחס לנושא הטכנולוגיה לפני מספר ימים ואמר כי המחשבים "הפכו את החיים למאוד מורכבים".

על פי הדיווחים, טראמפ בן ה-70, בקושי משתמש במחשב ומעדיף לקרוא את החדשות שלו מתוך ערימות העיתונים, מגזינים וכתבות מודפסות המונחות על שולחנו כדרך קבע. הוא ביקר את התנהגות שאר המועמדים לנשיאות שמסתמכים באופן כמעט בלעדי על נתונים וטכנולוגיה.

לא ברור אם טראמפ יודע מה שאנחנו לא יודעים על המעורבות הרוסית בבחירות בארה"ב אבל נראה כי הוא בהחלט לא סומך על המחשבים לבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר