"צעקתי 'ריבונו של עולם'"

נשיא המועצת סיפר: כך ניצלתי בנס מתאונת דרכים קשה

נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, התייחס באורח נדיר לנס ההצלה האישי שלו, בו ניצל בנס מתאונת דרכים קשה - לפני מספר שנים, לאחר שהרכב שבו נסע, התהפך • וידאו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: בן ציון שריף)

נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה, הגאון חכם שלום כהן התייחס אמש (ראשון) - באורח נדיר - בשיעורו המשותף עם חבר המועצת הגאון רבי דוד יוסף בבית המדרש 'יחווה דעת' לתאונת דרכים שעבר וממנה ניצל בנס לפני מספר שנים.

הגר"ש כהן דיבר על החשיבות להכיר בניסים שמתרחשים מידי יום ואמר כי "אני מיד אומר שב'תפילת הדרך' להתפלל טוב, שגם אם הקב"ה עושה נס, שלא יעשה לנו...".

בשלב הזה שיתף הגר"ש כהן את משתתפי השיעור בסיפור האישי שלו: "אספר לכם סיפור מהחיים שלי. הייתי רגיל ללכת לדימונה אצל יעקב חמד (אחיינו. י"כ), הוא עושה שיעורים. פעם התאספו ואמרו שרוצים שאני אבוא לדימונה, אמרתי לחמד 'אני הייתי כבר בשבת הקבועה, אתה רוצה שאני יבוא? אז בלי דרשה ושיעור', הוא אמר בסדר.

"הבן שלי הרב יעקב כהן היה הנהג ברכב. רק נכנסו לכביש הראשי שמוביל לדימונה, לא יודע למה - פתאום התחיל להתנועע, לא שולט. כל המכוניות שבאים ממול, לא יודעים מסכנים אם יפגע בהם. ברכב היינו חמישה עשר נפשות, הרבה תינוקות בתוך העגלה".

הגר"ש כהן סיפר על הרגעים הדרמטיים לפני התאונה ואמר כי "צעקתי 'ריבונו של עולם, אמרנו תפילת הדרך!', פתאום האוטו סטה הצידה והתהפך. אני בדרך כלל לא קושר חגורה, לא יודע למה באותו היום קשרתי חגורה, אז גם כשהאוטו התהפך נהייתי 'אשם תלוי', הפוך, אם לא הייתי עם חגורה, הראש היה נדפק, ולא יודע מה היה יוצא ממני. בסוף סחבו אותי כמו שסוחבים...".

נשיא המועצת סיפר על הנס הגדול: "איך זה נס, תינוקות, לא קרה להם שום דבר, לא פלא פלאות? הרכב התהפך, למה התינוק לא דפק את הראש שלו? לא יודע. רק הבת הגדולה של יעקב - מסכנה עמדה ובכתה".

"צריך להתפלל מכל הלב להקב"ה, אמרתי 'ריבונו של עולם אמרתי להם פה - לא שיעור ולא שיחה? אני חוזר בי מהכל ונותן הכל", סיים הגר"ש כהן את שיחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר