"יכול להיות שטעה"

מנחם טוקר יוצא להגנת יניב בן משיח: "ככה פוסלים בן אדם?"

השדרן הוותיק מנחם טוקר יוצא להגנת הזמר יניב בן משיח, שהשיר החדש שהוציא עורר סערה. בתוכניתו, בחר להקדיש שעה לשירי בן משיח - לאחר שנאסר עליו לראיינו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מנחם טוקר ויניב בן משיח (צילום: רדיו 'קול חי', דוד קליגר ומנדי אור)

סערת יניב בן משיח והקליפ החדש: שדרן הרדיו הוותיק מנחם טוקר מרדיו 'קול חי' התבטא בצהריים (שני) בשידור חי כי הנהלת הרדיו אסרה עליו לקיים ראיון עם הזמר יניב בן משיח ולכן החליט להקדיש את השעה הראשונה של תוכניתו 'זמן אוויר' להשמעת שירים של יניב בן משיח ובמקביל להעלות מאזינים שיחקו את הזמר המפורסם.

יצוין כי ברדיו 'קול חי' הוחלט להמשיך להשמיע את שיריו של יניב אך לא את השיר החדש שעורר הסערה "הראש בעננים".

קראו עוד על סערת "הראש בעננים"

בשיחה עם "כיכר השבת", יוצא השדרן הוותיק להגנתו של יניב בן משיח ואומר: "אני חושב שיניב משמח אלוקים ואדם. הוא זכה לברכה של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. אני חושב שכל מי שמבקר אותו שישיל את נעליו מעל רגליו. שיראה איך הוא מתנהג ולא ידבר לשון הרע על מישהו אחר, אלא אם כן מדובר ברבנים - אבל כאן זה לא רבנים".

בדבריו, רומז טוקר על התחנה המתחרה - רדיו 'קול ברמה' שם הוחלט - כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת" - להפסיק להשמיע כליל את שיריו של יניב בן משיח.

מנחם טוקר מתייחס לראשונה להחלטת 'קול ברמה' להחרים את הזמר המזרחי ואומר: "אז מה נשאר להם להשמיע? יש לך בעיה עם שיר אחד? תפסול את השיר. ככה פוסלים בן אדם? אם הוא עשה טעות תפסול את השיר המדובר, זה לא בן-אדם שחלילה חזר בשאלה, יכול להיות שבאמת טעה אבל לא צריך לפסול ולעשות שפיכות דמים".

בסיום דבריו אומר מנחם טוקר: "אם זה קו חדש שהוא החליט להיות חילוני זה משהו אחר, אבל זה לא מה שמדובר כאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר