אפור אאוט: הצבע שאתם באמת צריכים לקירות שלכם הוא בז'

מסתבר שהדיבורים על מותו של הבז' היו מוקדמים מדי. לפי מחקרים ונתונים ממתווכי נדל"ן, כל "הצבעים הטרנדיים של השנה" שגויים לחלוטין ויש צבע אחד שאתם באמת צריכים (עיצוב פנים)

טרנדים אאוט, בז' אין (צילום: plascontrends.co.za)

הדיווחים על "הצבע של השנה"? זה הכל טעות, מסתבר. לפי אתר הנדל"ן HomeLight שנסמך על נתוני מתווכים ומחקרים, הצבע האחד והיחיד שבאמת צריך להיות על קירות הבית שלכם הוא - ותמיד יהיה - בז'. הגוון ההוא שרבים רואים בו בחירה של פשרה או ברירת מחדל עלובה.

המחקר שהביא האתר ניתח תגובות רגשיות לצבעים שונים. ראשית, הוצג למשתתפי המחקר אפור ניטרלי - הטרנד הנוכחי. למרות הפופולריות שלו, המחקר מצא כי הצבע נקשר לאנשים למחשבות שליליות. הצבע הבא - ירוק, היה מועמד ראוי לצבע הטוב ביותר לבית כיוון שהוא מעודד ריכוז, אך נמצא גם שהשפעתו חלשה כשזה מגיע לגברים והוא מסיח את דעתם בקלות.

הצבע המרכזי עליו הצביעו מומחי הנדל"ן היה בז'. גוון שאינו מסיח ולא מעורר תגובה שלילית. המתווכים מעדיפים אותו כי אז הקונים מצליחים להתמקד יותר במאפיינים הפיזיים של הבית ולא נתקעים על הצבע.

"בז' הוא קלאסי, מתוחכם ומרגיע," אמר המעצב ג'ון דה בסטיאני בראיון ל-Country Living בשנה שעברה. "זה לא טרנדי ואנשים מכנים אותו 'הבחירה הבטוחה', אבל אני אומר; מה רע בלהיות בטוח?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר