הטרגדיה בירושלים

"מוטי, יש פה אדום". ההקלטות מתוך הזוועה

"מוטי אני במקום, אני רואה את העשן יוצא מתוך איזו דירה פה, אני עולה לראות בדיוק מאיפה", כך נפתחות ההקלטות מתוך הבית בו נשרפו 4 ילדים למוות ככל הנראה בידי אמם (חדשות)

זירת השריפה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"מוטי אני במקום, אני רואה את העשן יוצא מתוך איזו דירה פה, אני עולה לראות בדיוק מאיפה", כך שידר הכבאי שהגיע ראשון לזירה הקשה בירושלים למפקדו. הקלטות רשת הקשר של הכבאים שמתפרסמות הערב (שני) חושפות את גודל הזוועה בזירת האסון בו רצחה האם את ארבע בנותיה ושלחה יד בנפשה - זאת לאחר שככל הנראה סבלה מדיכאון.

בהקלטות הקשר נשמע הכבאי אומר למפקדו: "יש פה שריפה במרפסת בקומה חמישית, הדלת נעולה, תעלו את מד"א דחוף".

לאחר שנתקלו בדלת הנעולה אומר הכבאי ברשת הקשר: "משטרה למקום דחוף, יש פה 'אדום' בלי קשר לשריפה, כנראה שמה קץ לחייה והדליקה את הדירה". בהמשך קרא הכבאי: "דחוף לעלות עם מד"א לדירה, צריך חובשים דחוף, יש עוד 'אדום' ילדה",בהמשך הוא נשמע אומר "הילדה חולצה למרפסת, מבצעים החייאה, עוד 'אדום', עוד אחד".

בהמשך נשמעת ההודעה המזעזעת, כשהכבאי אומר: "מוטי האם קיבלת את הדיווח שלי? הוצאתי שני אדומים... מוטי, אדום שלישי, מוטי אדום שלישי...".

בתוך כך, הערב מסר דובר כבאות והצלה במחוז ירושלים, אודי גל, כי "מהחקירה של צוות החקירה המיוחד מכבאות והצלה מחוז ירושלים בפיקודו של טפסר משנה משה אלעזרי עולה כי השריפה בחדר שבו נמצאו הילדים החלה כנראה מהצתה מכוונת של אחת המיטות. כתוצאה מכך, מוקד השריפה במיטה גרם להיווצרות עשן כבד. חום ופיח רב נפלטו לחדר ולשאר הבית עקב בעירה וחוסר חמצן, תוצאה של סגירת החלונות והדלת בחדר".

הלוויתם של האם וארבעת ילדיה תתקיים הערב בהר המנוחות בירושלים. עו"ד שוסהיים, פרקליטו של האב, אמר מוקדם יותר בראיון לאתר ynet כי "האב שוהה במלון ונתמך על ידי המשפחה, החברים הקרובים ועובדים סוציאליים. הוריו הגיעו מצרפת כדי להיות איתו. הוא בקושי מדבר. ההסבר שלו ושל המשטרה הוא שהאישה נתקפה בפרץ של טירוף. יש לכך אינדיקציות ברורות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר