הסתובב 18 שנה עם מלקחיים בתוך הבטן

כאב בטן קל בגללו הגיע החולה לבית החולים חשף כי במהלך הניתוח שעבר לפני 18 שנה נשכחו בבטנו מלקחיים רפואיות שהספיקו כבר להחליד. הן הוצאו בניתוח שנערך מיד (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המלקחיים בצילום הרנטגן (צילום: Cast-Iron / Steel Hospital)

תושב וייטנאם הגיע לבדיקה שגרתית בבית החולים המקומי לאחר שהתלונן על כאבים קלים בבטנו, הצוות הרפואי נדהם לגלות מלקחיים רפואיים חלודים שנשכחו בבטנו במשך שנים רבות במהלך ניתוח שעבר.

הסיפור המוזר החל לפני כמעט 20 שנה, בשנת 1998, כאשר האיש תושב מחוז באק קאן עבר ניתוח. במשך השנים הוא מעולם לא פנה לסיוע רפואי עד חודש דצמבר האחרון, כשהגיע לבדיקת מעקב בעקבות תאונת דרכים בה היה מעורב.

הוא התלונן על מיחושים קלים בבטן ונשלח לבדיקת אולטרסאונד שהצביעה על ממצא חשוד בבטנו. האיש נשלח לצילום רנטגן שהראה לתדהמת הרופאים כי מלקחיים רפואיים נותרו בבטנו, סמוך למעי הגס.

החולה הועבר מיד לחדר הניתוח, שם שלפו הרופאים מבטנו את המלקחיים שכבר העלו חלודה. הרופאים מסרו לאחר מכן כי המלקחיים דחקו חלק מאיבריו הפנימיים של החולה ויכלו לסכן אותו.

המקרה המביך והמסוכן הביא את שר הבריאות הוייטנאמי לדרוש מבית החולים בבאק קאן לחקור את התקרית ולדווח לו על הממצאים. בבית החולים מצאו תירוץ מצוין כדי להתחמק מהתחקיר ואמרו כי הם שומרים מסמכים רפואיים למשך 15 שנים בלבד, וכי יתקלו בקושי לאתר את הדו"חות הרפואיים מזמן הניתוח הראשון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר