"העולם לא הפקר"

הגר"מ מזוז: "אובמה גנב; פוטין שונא ישראל"

הגאון רבי מאיר מזוז אומר כי נשיא ארה"ב היוצא ברק אובמה גנב ויקבל מכה מלמעלה. לדבריו: המטוס הרוסי התרסק רק בגלל ההצבעה של רוסיה באו"ם - נגד ישראל (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי מאיר מזוז (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

ראש ישיבת 'כסא רחמים' ומנהיג מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז תקף אמש (שני) את החלטת האו"ם נגד ההתנחלויות, את הנשיא היוצא ברק אובמה ואת רוסיה שלדבריו יום לאחר שתמכו בהצבעה מטוס שלהם התרסק בים השחור.

במהלך שיעור שמסר בישיבה אמר הגר"מ מזוז: "יש לערבים 19 מדינות. אבל עינם צרם בנחלה הקטנה שלנו. ויש גם לנוצרים אמריקה ואנגליה, צרפת וגרמניה ועוד. כולם שונאים את ישראל".

על החלטת האו"ם והחלטת אובמה שלא להטיל וטו אמר: "בדרך כלל האמריקאים עושים 'וטו', אובמה אמר הפעם שאסור לעשות התנחלויות. קמו עליו, והוא אמר שהוא לא יזם את זה, אלא אחרים והוא רק אמר את דעתו. פתאום גילתה מדינה אחרת את התמליל שהוא ביקש לעשות זאת, לפני שיעוף הוא רוצה לפגוע בעם ישראל".

"אוי ואבוי לך", תקף הרב מזוז את אובמה, "אתה תקבל מלמעלה מכה. מה המכה? הוא נתפס בשקר, הוא אמר שלא עשה כלום. גנב גימטריה 55, אובמה גימטריה 54, גנבת דעת. ב-20 בינואר תלך הגנב, תצא החוצה, גמרנו, לא צריכים אותך".

בשלב הזה עבר הרב מזוז לתקוף את רוסיה: "רוסיה גם היא, לכאורה יש פנים יפות - אנחנו מסתדרים, פוטין מדבר עם נתניהו כמו ידידים. אבל הם שונאי ישראל".

לדברי הגר"מ מזוז, המטוס הרוסי שהתרסק היה כעונש הצבעה של המדינה: "מה קיבלה רוסיה? יום שישי הצביעו נגד ישראל, למחרת בשבת המטוס שלהם התרסק, שיש בו את כל תזמורת הצבא האדום. מטוס שלם התרסק, מאה זמרים המובחרים ביותר הלך לאיבוד. מי אמר שזה בגלל זה? למחרת הדבר! ביום הזה הצביעו למחרת התרסק".

הרב הזהיר בסיום דבריו: "שלא יחשבו שהעולם הפקר. הקב"ה משגיח ושופט ומעניש ומזכיר, וגם נותן שכר. כל האומות שיצאו נגד עם ישראל נפלו עד עפר, לא נשאר בהם שום דבר".

אם לא די בכך, הגר"מ מזוז מאשים כי הצונמי באמריקה התרחש בגלל ההתנתקות מחבל רצועת עזה: "בזמנו בגוש קטיף, 8.500 יהודים הלכו לגלות. היה כואב מאוד. שבוע לאחר מכן קרה צונמי באמריקה. מיליון וחצי אמריקאים יצאו מביתם. מה הקשר? אתם גירשתם 8,500? תקבלו מיליון וחצי!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר