סערת 'הראש בעננים'

רב הסלבס לצד יניב בן משיח: "רק לקרב"

בעקבות המתקפה נגד הזמר יניב בן משיח, רב הסלבס מרדכי חסידים מתייצב לצדו. בראיון למנחם טוקר ב'קול חי', סיפר חסידים כי מרן הגר"ע יוסף זצ"ל הורה לו לקרב אותו (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
רב הסלבס מרדכי חסידים לצד יניב בן משיח (צילום: באדיבות המצלם)

סערת יניב בן משיח והקליפ החדש: רב הסלבס מרדכי חסידים יוצא בצהריים (שלישי) להגנתו של הזמר המזרחי יניב בן משיח בעקבות המתקפה נגדו לאחר הקליפ החדש שהוציא - 'הראש בעננים' שהגיע עד כדי החלטת רדיו 'קול ברמה' להחרים את הזמר ולהפסיק להשמיע את שיריו.

בראיון לתוכנית 'זמן אוויר' עם מנחם טוקר ברדיו 'קול חי' אמר חסידים: "הסמל שאני אוהב לעשות זה לקרב, שמעתי אתמול על מיני קשקושים על הזמר יניב בן משיח, שהחרימו אותו וכל מיני דברים כאלה.

"תראה, אני לא יודע מה השיר, מה עשה ומה לא עשה, לא נכנס לזה. אבל כל אלה שמדברים וחושבים לדבר, אף אחד לא יותר גדול מחכם עובדיה".

קראו עוד על סערת "הראש בעננים"

לדברי חסידים, בזמן שלפני מספר שנים יניב בן משיח הותקף, מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל קרא לו וביקש לקרב את הזמר: "כאשר רב פלוני יצא נגד כל מיני זמרים ובפרט נגד יניב בן משיח, חכם עובדיה קרה לי ואמר לי: 'מצווה לקרב, ותמשיך לקרב אותו, אסור לדחות, רק לקרב ולקרב, כשדוחים - זה אוי ואבוי'. אז מי זה כל מיני האנשים שיגידו לדחוק אותו הצידה?!".

לדבריו: "נגיד שהיה טעות - תקרא לו ותדבר, להסתדר, לא לדוחות ולפגוע בבן-אדם. מרן חכם עובדיה אמר לי 'תקרב אותו, ותגיד לרב בניהו שיקרב אותו יותר ויותר', זה היה אז כשרב פלוני אמר שהוא מרקיד מעורב, ולא היה, מרן מלכא אמר לי 'תקרא לו ותחזק אותו'".

רב הסלבס המשיך והגן על הזמר: "מה זה לדחוק אותו הצידה? זה יהודי ונשמה, מה קרה? מה זה הדברים האלה? אני בא מכאב, זה נשמה טהורה, אתה יודע כמה אנשים בזכותו מתקרבים לדת?

"כל בוקר יש לו כולל שהוא לומד בו תורה, מה קרה? אני בכאב על השנאה חינם הזו, מה קרה? הבן-אדם הזה הוציא אלף שירים - הכל לכבוד ה', אז נגיד שהוא קצת טעה, נו? לדחות אותו? איפה קירוב לבבות?

"בזכותו הרבה נוער חוזר בתשובה, צריך להסתכל על זה, ואם תדחו אותו מה יקרה? הוא יגיד 'אתם עושים לי ככה?' אני אלך עד הסוף".

האזינו לראיון המלא אדיבות רדיו 'קול חי'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר