"אתם דמות, אסור תירוצים"

הגר"ד כהן למנהלי המוסדות: תסתירו את מכשירי הסלולר

בנאומו בפני מנהלי מוסדות חרדיים, קרא הגאון רבי דוד כהן, ראש ישיבת חברון, להסתיר את מכשירי הסלולר מפני התלמידים - "כלפי חוץ צריך לדעת שוודאי שאסור משום מראית עין" • וידאו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ד כהן בוועידת איגוד הת"תים (צילום: נתי אלבר)

ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי דוד כהן אמר בנאומו בוועידה הארצית של מנהלי המוסדת כי "הסכנה הגדולה ביותר שעומדת לפתחנו בדור הזה זה הטכנולוגיה" וקרא למנהלים להסתיר את המכשיר שברשותם.

"אני האחרון שיכול וראוי להגיד מוסר", פתח הגר"ד כהן את דבריו, אך רבותי, תדעו הסכנה הגדולה ביותר שעומדת לפתחנו בדור הזה זה הטכנולוגיה. רואים שהרבה צעירים נהרסו מזה".

הגר"ד כהן המשיך ואמר כי "יש מנהלים שיש להם צרכים לצורכי עבודה - לשלוח מיילים ודומה לזה. אי לכך, הבית דין של הגר"נ קרליץ נותנים הכשר לפלאפונים כאלו. לא יודע אם קוראים לזה אייפון או דומה אייפון. אני לא מתווכח אם צריך את זה או לא, זה המנהלים יודעים".

ראש ישיבת חברון פנה למנהלים וביקש שיסתירו את המכשיר שברשותם - "אך יחד עם זאת, התלמיד בתלמוד תורה לא יודע להבחין איזה פלאפון עם הכשר ואיזה לא. אך זה אסור משום מראית עין. גם אם בחדרי חדרים מותר אך כלפי חוץ צריך לדעת שוודאי שאסור".

"גם אם המנהלים לא מחנכים בפועל, אתם עומדים בראש ואתם דמות. אסור תירוצים. קשה להגיד את זה, אבל זה אמת. קשה לי מוסר", הוסיף הגר"ד כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר