"הראש בעננים"

שלמה בניזרי נגד יניב בן משיח: הוא לא חרדי

השר לשעבר שלמה בניזרי יוצא נגד הזמר יניב בן משיח בעקבות השיר החדש ואומר כי ברגע שאתה משנה, את הפוזות וכל דבר אחר, צריכים לקום ולדעת ולזעוק: עד כאן!" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בניזרי ויניב בן משיח (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90, מתוך הקליפ)

סערת יניב בן משיח והקליפ החדש: השר לשעבר הרב שלמה בניזרי, מי שמתעסק היום בהחזרה בתשובה ובמתן הרצאות, יוצא במתקפה נגד הזמר יניב בן משיח ותוקף את אלו שקוראים לוותר ולסלוח לו ולהמשיך להשמיע את שיריו לאחר סערת השיר והקליפ - "הראש בעננים".

במהלך תוכניתו ב'קול ברמה' אמר בניזרי: "כל הרחוב החילוני בא אלינו בדמות של יענו בדתיים. אחד הזמרים שכולנו אהבנו לשמוע. כשהכרנו אותו בעבר כשהיה יראת שמיים, אבל ברגע שאתה משנה, את הפוזות וכל דבר אחר, צריכים לקום ולדעת ולזעוק: עד כאן!

"לצערנו הרב במקומות אחרים באו וקיררו. אמרו 'אנחנו נוותר לו, אנחנו נשמיע'", תקף בניזרי את רדיו 'קול חי' שממשיך להשמיע את שיריו של הזמר, "אנחנו צריכים לדעת שאנחנו צריכים להציל את החברה שלנו. מה זה המילים האלו? (בשיר החדש. י"ט), מה אנחנו רחוביים?".

קראו עוד על סערת "הראש בעננים"

בניזרי תקף את אלו שאומרים שיניב זמר חרדי ותקף: "מה זה חרדי? מי ששם כיפה שחורה אז הוא חרדי? חרדי נמדד ביראת שמיים שלו, בלימוד התורה. חיצונית הוא מתלבש כמו אדם ירא שמיים? איך הוא על הבמה, עושה פוזות? כשיש נשים באולם הוא עושה סדר ואומר אני מפסיק לשיר? האם הוא גם מרקיד נשים? האם הוא מרקיד מעורב?".

יניב בן משיח מתוך הקליפ "הראש בעננים"

בניזרי יצא להגנת רדיו 'קול ברמה' שהחליטו שלא להשמיע את שיריו של בן משיח: "אני שמח שעשו פה גבולות. צריך לדעת לעשות את הגבולות. לא צריכים להתבייש ולהתנצל. אני כל כך גאה ברדיו שעשה את הצעד הזה, לא צריך לפחד".

"זה לא משהו אישי נגד בן אדם", הדגיש בניזרי אך המשיך במתקפה, "אבל אם מישהו לא מתיישר לפי הקריטריונים של החברה החרדית, נגמר הסיפור, תשיר במקום אחר ותרקוד במקום.

"לא יתכן שאנשים עם תחפושת של חרדים מכניסים אותם לכל מיני מקומות ונותנים להם במות לשיר. צריך ועדה רוחנית בכל מקום שמסננת את אותם אנשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר