פרשת אלאור אזריה

בנט: לא צריך מילים מנחמות צריך חנינה עכשיו

השר נפתלי בנט מצטרף לקריאות לחון את אלאור אזריה. בהודעה שפרסם נאמר: "אנו לא צריכים מילים מנחמות צריך חנינה". מוקדם יותר הביע ראש הממשלה תמיכה בחנינה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נפתלי בנט. ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שר החינוך נפתלי בנט מצטרף לקריאות להעניק חנינה לחייל היורה מחברון שהורשע היום בהריגת המחבל בחברון ובהודעה שפרסם בנט נאמר: "‏לא צריך מילים מנחמות, צריך חנינה עכשיו. אני מצפה משר הביטחון שיפעיל את סמכותו ויפנה כבר הערב, בבקשת חנינה מידית לנשיא המדינה".

כזכור, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא להעניק חנינה לאזריה ובהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב נתניהו אני תומך במתן חנינה לאלאור אזריה.

ראש הממשלה הוסיף בהודעתו וכתב: "זהו יום קשה וכואב לכולנו – בראש ובראשונה לאלאור ולמשפחתו, לחיילי צה"ל, לאזרחים רבים ולהורים של חיילינו, ואני בתוכם".

בתוך כך, בלשכתו של נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיבה לבקשתה של שרת התרבות מירי רגב להעניק חנינה לאזריה בהודעת בית הנשיא נאמר: " על פי הנוהל המקובל ביחס לכל בקשות החנינה לגבי נדון כזה או אחר, בקשת חנינה מטופלת כאשר היא מוגשת על ידי הנדון בעצמו, בא כוחו או קרוב משפחתו מדרגה ראשונה, לאחר מתן פסק דין חלוט. לאור האמור, גם בעניינו של החייל אלאור אזריה, בהינתן מצב בו תוגש בקשת חנינה, היא תידון על ידי הנשיא על פי הנוהל המקובל לאחר קבלת המלצת כל הגורמים הרלוונטיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר