מתקפה מפתיעה

התורם היהודי של אובמה: "אני מודאג ממנו"

המיליארדר היהודי חיים סבן שתומך בנשיא אובמה יוצא חוצץ נגד אי הטלת הווטו באו"ם ונגד נאומו של שר החוץ קרי נגד ישראל. "אני מודאג ממדיניות אובמה וקרי" (חדשות, בעולם)

אובמה וסבן (צילום: שחר עזרן ynet)

מתקפה מפתיעה: התורם היהודי חיים סבן תוקף הערב בחריפות את ממשל אובמה, סבן הנחשב לאחד התומכים הגדולים של הנשיא היוצא ברק אובמה פרסם הערב (רביעי) הודעה התוקפת את הנשיא אובמה שנמנע מהטלת ווטו נגד ההחלטה שעברה במועצת הביטחון של האו"ם נגד ההתנחלויות .

בהודעתו של סבן נאמר "כדמוקרט במשך שנים רבות, שתמך בנשיא אובמה וביחסו לישראל , אני מוטרד מאוד מהחלטת הממשל לא להטיל וטו - ומהנאום החד-צדדי של שר החוץ האמריקני ג'ון קרי שתקף בחריפות את מדיניות ישראל",

לדברי סבן "פעולות אלו של הממשל אובמה חותרות תחת תמיכתה הממושכת של ארצות הברית בישראל ומזיקות לסיכוי ארוך-הטווח לשלום".

סבן הפציר בנשיא היוצא ברק אובמה להישאר נאמן למדיניות שמלווה את ארצות הברית כבר עשורים, ולהטיל וטו על כל החלטה מוטה נוספת של מועצת הביטחון נגד ישראל".

סבן מכוון בהודעתו גם לועידה האמורה להתכנס בפריז ומטרתה להביא לקיום שיחות בין ישראל לבין הפלשתינים, ועידה שישראל הודיעה כי לא תיטול בה חלק.

המיליארדר היהודי פרסם קריאה לנשיא ארצות הנבחר דונלאד טראמפ וקרא לו לשמור אמונים למדינית ישראל, "חשוב שארצות הברית תשמור על תפקידה כמתווכת וכמקדמת פתרון שתי המדינות", סבן שב והדגיש את תמיכתו ברעיון שתי המדינות שלדבריו תביא לשלום ולביטחון לאזרחי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר