צפו בווידאו

נתן, בנו הפעוט של הרב אהרן הי"ד, הצטרף לקבוצת הכדורגל

הרב אהרן בניטה נרצח בפיגוע בסמטאות העיר העתיקה בירושלים, עם הרב נחמיה לביא. היום צירפה אלמנתו אדל את בנם הפעוט נתן לקבוצת תמיכה מקורית במיוחד (חדשות, ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בניטה הקטן מצטרף לקבוצה (צילום: אלירן אהרן, ערוץ 7)

בנו בן ה-3 של הרב אהרן בניטה שנרצח בפיגוע הקשה בעיר העתיקה בירושלים בחג הסוכות שעבר, צורף היום (חמישי) לקבוצת הכדורגל של האחים והבנים השכולים מיסודה של ארגון "משפחה אחת" התומך במשפחות שכולות מפיגועים.

נתן, שכזכור נפצע אף הוא בפיגוע וכמעט איבד את רגל, ישחק כדורגל בקבוצה הייחודית. בטקס מרגש, קיבל נתן את חולצת הקבוצה עם שמו ועליה מספר 10. גם אמו של נתן, אדל, הגיעה לצפות במשחק שנערך במקום לאחר הטקס.

קבוצת הכדורגל של הארגון מורכבת מיתומי פעולות טרור ואחים שכולים מפיגועי טרור ומבצעי צה"ל השונים. מאמן הקבוצה עמי בן דוד אמר בפתח המשחק: "אנחנו משחקים לא רק כדי לנצח. כל שחקן בקבוצה – הוא בן משפחה שלנו. אנחנו תמיד ביחד – גם בשמחות, וגם באזכרות. היום הצטרף אלינו שחקן חדש – נתן בניטה. מעכשיו – יש לו משפחה גדולה ותומכים".

"הקשרים שנוצרים בקבוצת הכדורגל פשוט מדהימים", הוסיפה שנטל בלזברג, מנכ"לית הארגון. "המשחק ותחושת הביחד מעניקים למשתתפים את הכוח להתגבר גם על מה שקורה מחוץ למגרש. מתוך זה ומתוך החיבה של נתן לכדורגל חשבנו שיהיה זה אך טבעי שהקבוצה תאמץ אותו ותלווה אותו''.

לדבריה, ''שחקני הקבוצה הופכים להיות ממש חברים בלב ובנפש ותומכים אחד בשני בימים טובים ובימים קשים. על המגרש רואים אמנם משחק כדורגל אבל קורה שם משהו עמוק בהרבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר