"אין לי יותר כוחות"

הגאון רבי מאיר מזוז: אפסיק למסור את השיעור השבועי

שומעיו הרבים של השיעור במוצ"ש מפי ראש ישיבת 'כסא רחמים' היו מופתעים מאוד הערב, כששמעו את הגר"מ מזוז מודיע שזהו השיעור האחרון שהוא מוסר. הסיבה: 'זה עולה לי במסירות נפש' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי מאיר מזוז (צילום: Yaakov Naumi/Flash90. וידאו מתוך השידור חי )

דרמה ב'כסא רחמים': הגאון רבי מאיר מזוז, מנהיג מפלגת 'יחד' וראש ישיבת 'כסא רחמים' הודיע הערב (מוצאי שבת) כי החליט לבטל את 'השיעור השבועי' שמוסר מידי מוצאי שבת בבני ברק ומועבר בשידור חי בבתי כנסיות וברדיו 'קול ברמה'.

בפתח שיעורו השבועי אמר הגר"מ מזוז: "רבותי, זה השיעור האחרון שאני נותן. אין לי כוחות. גם כאבי ראש, גם כאבים אחרים. כל שיעור עולה לי במסירות נפש, לא קל.

לדבריו: "אנשים חושבים שאני עושה שיעור בכדי להתפאר. חלקם שולחים לי שאלות.: 'למה אתה מזכיר את 'ביאליק', למה אתה מזכיר כל מיני שירים? למה אתה מביא שאלות של אמונה?', כאילו אסור להביא שאלות של אמונה. יש תשובות שלא טובות? תגידו לי. סתם,לחפש עלילות. אני לא מחפש כבוד".

הגר"מ מזוז מספר כי התחיל את השיעור השבועי בשל כך שבקרבת הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף סרבו לאפשר לרדיו 'קול ברמה' לשדר את השיעור: "אני התחלתי את השיעור הזה מפני שאחרים לא הסכימו לתת ל'קול ברמה'. כאילו 'קול ברמה' יש לו עוון גדול מאוד. שיגידו מה שרוצים, אבל לא אלמן ישראל".

יצוין כי השיעור השבועי של הגר"מ מזוז הפך לשיעור המרכזי שמוסר הרב מידי שבוע, מאחר ובכלי התקשורת היו מצטטים את אמירותיו בשיעור זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר