דרמת ביטול השיעור השבועי

תלמידי הרב מאיר מזוז טוענים: "הרב הוטרד בידי בריונים"

לאחר הסערה סביב הודעת הגר"מ מזוז על ביטול השיעור השבועי, תלמידיו טוענים כי הרב יחזור בו מההחלטה שהתקבלה, לטענתם, בשל רדיפה של "בריונים", כלשונם, נגד הרב מזוז (חרדים בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מזוז (צילום: נפתלי טרבלסי)

סערה בישיבת 'כסא רחמים': יממה לאחר שראש הישיבה הגאון רבי מאיר מזוז, מנהיג מפלגת 'יחד', הכריז בפתח שיעורו - כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת" - כי החליט לבטל את 'השיעור השבועי' הנמסר מידי מוצאי שבת ומועבר בשידור חי ב'קול ברמה' ובתי כנסיות ברחבי הארץ, תלמידיו מגיבים ומאשימים כי מדובר ברדיפה נגד הרב שהובילה להחלטה.

תלמידיו בישיבה מאשימים וטוענים כי "קשה להאמין אבל מסתבר שיש יהודים, המתיימרים להיקרא שומרי תורה ומצוות, שעיניהם צרה בשיעורו של הרב. אותם בריונים, בדרכים מתועבות ומבישות, החלו להטריד את ראש הישיבה בצורה מכוערת ונבזית, תוך כדי ניצול חופש הגישה לרב".

לדבריהם: "הדברים הגיעו עד לכדי תחיבת חוברות נאצה, וקונטרסים מקניטים, לביתו של הרב, ושליחת עשרות מכתבים מטרידים לכתובתו של הרב, דבר שפגע באופן ממשי בבריאותו ומנוחתו של הרב. אוי לה לאותה בושה, אוי לה לאותה כלימה".

הודעתו הדרמטית של הגר"מ מזוז

הגר"מ מזוז עצמו אמש, כשהודיע על ביטול השיעור, אמר בין היתר: "אנשים חושבים שאני עושה שיעור בכדי להתפאר. חלקם שולחים לי שאלות: 'למה אתה מזכיר את 'ביאליק', למה אתה מזכיר כל מיני שירים? למה אתה מביא שאלות של אמונה?', כאילו אסור להביא שאלות של אמונה. יש תשובות שלא טובות? תגידו לי. סתם,לחפש עלילות. אני לא מחפש כבוד".

בישיבה ממשיכים וטוענים כי אותם גורמים - שלא צוין במי מדובר - "רודפים" את הרב מזוז כלשונם. לדבריהם הם מאמינים כי בסופו של דבר הגר"מ מזוז יחזור בו מההחלטה וימשיך למסור את השיעור למרות ההכרזה אמש.

הכותרת ב"כיכר השבת", אמש

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", אמש הגר"מ מזוז בפתח שיעורו השבועי: "רבותי, זה השיעור האחרון שאני נותן. אין לי כוחות. גם כאבי ראש, גם כאבים אחרים. כל שיעור עולה לי במסירות נפש, לא קל".

הגר"מ מזוז סיפר כי התחיל את השיעור השבועי בשל כך שבקרבת הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף סרבו לאפשר לרדיו 'קול ברמה' לשדר את השיעור: "אני התחלתי את השיעור הזה מפני שאחרים לא הסכימו לתת ל'קול ברמה'. כאילו 'קול ברמה' יש לו עוון גדול מאוד. שיגידו מה שרוצים, אבל לא אלמן ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר