הטרגדיה באלעד

לאחר ההתחזקות בשבת: עפו מהאופנוע ונהרגו

שני צעירים תושבי אלעד - יוסף חיים מזרחי וניראל כהן ז"ל, נהרגו הלילה בתאונת דרכים קשה במחלף בר אילן, זאת לאחר שבת של התחזקות במהלכה קיבלו קבלות טובות (דיין האמת)

(צילום: באדיבות המצלם)

בתאונת דרכים קשה שאירעה הלילה (ראשון) בסמוך למחלף בר אילן לכיוון דרום נהרגו שני צעירים תושבי העיר אלעד - ניראל כהן (21) ויוסף מזרחי (19). השניים עפו, מסיבה שאינה ברורה, עם האופנוע עליו רכבו מהגשר, צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום ביצעו בהם פעולות החייאה ממושכות ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים שם נקבע מותם.

מזרחי שהיה חייל שח"ר ושירת באט"ל (אגף טכנולוגי לוגיסטי) יובא היום בשעה 14:00 למנוחות בבית העלמין סגולה.

יחיקם גמליאל מעיריית אלעד, שהכיר היטיב את הנערים סיפר ל"כיכר השבת" כי "שני הנערים חזרו משבת התחזקות של ערכים, הם קבלו עליהם קבלות טובות, אחד הנערים שבר בערב השבת את הטלפון הטרף שלו כקבלה טובה, רכז הנוער של אלעד מרדכי שמעוני שהיה איתם כל השבת סיפר לי כי ראו שם התעלות אמתית של ממש".

"המשפחות של הנערים הם תושבי אלעד ומדובר באנשים ממש מיוחדים שאוהבים לעזור ולסייע הן מקבלות את הדין באהבה", אמר גמליאל שהכיר את השניים באופן אישי.

"יוסי מזרחי שנהרג היה נער נעים הליכות שאהב לעזור לכל אחד", ספד לו גמליאל, "ניראל כהן היה מתפלל בכל שבת בבית כנסת ברסלב בעיר ושם מציינים את האופי השקט והנוח שלו, היה תמיד במאור פנים".

גמליאל מציין בשיחה עם "כיכר השבת" כי ראש העיר ישראל פרוש קיבל את הבשורה הקשה בשעה שלוש לפנות בוקר ומאז הוא מתרוצץ ומסייע במה שהוא יכול למשפחות, החל מהקבורה ועד לסידורים האחרונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר