בדירוג השנתי

המחקר הוכיח: "אל על" היא חברת התעופה הגרועה ביותר בעולם

מכון המחקר לתעשיית התעופה המסחרית FlightStats מנפיק אחת לשנה את הדירוג השנתי המקיף בתחום, ומתברר כי גם בו לוקחת "אל על" את המקום הראשון - לרעה (תעופה, תיירות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Serge Attal/FLASH90)

על פי חברת המחקר לתעשיית התעופה המסחרית "פלייט-סטאטס" (FlightStats), העורכת מידי שנה דירוג של חברות התעופה הבין-לאומיות על בסיס ביצועי לוח הזמנים שלהן, חברת 'אל על' היא חברת התעופה הגרועה בעולם בכל הנוגע לעיכובים ולעמידה בלוחות זמנים.

כידוע, עמידה בלוח זמנים היא אחד מהשיקולים המשמעותיים ביותר בבחירת חברת תעופה, לא רק איכות השירות. עיכוב בטיסה הוא משהו שעלול להרוס חופשה מבטיחה, כפי שכולנו יודעים.

מהסבריו של ג'ים הטזל, סגן נשיא תעופה והסתברות בפלייט-סטאטס, עולה כי עריכת הדירוג היה אתגר לא פשוט, מאחר והחברה היתה צריכה להתבסס על נתונים חודשיים של משרד התחבורה האמריקאי ונתונים רבים אחרים שבידי חברות התעופה עצמן. "תפרנו יחדיו' נתונים מכ-500 מקורות שונים", הוא אמר.

לדבריו, יכולת עמידה בזמנים היא נקודת מכירה מרכזית של חברות התעופה, "זהו בונוס עצום לנוסעים". עם זאת הוא מוסיף, כי הוא "רואה שיפור ניכר בביצועים הכלליים לאורך הרשימה כולה, בעת שהתעשייה הופכת לתחרותית יותר ויותר".

וזהו דירוג חברות הטיסה הטובות והגרועות ביותר על פי העיכובים ב-2016 - החברות הטובות:

1. KLM (חברת התעופה הלאומית של הולנד)

2. איבריה

3. ג'פאן איירליינס

4. קטאר איירווייס

5. אוסטריאן איירליינס

6. ANA (אול ניפון איירווייז)

7. סינגפור איירליינס

8. דלתא איירליינס

9. TAM לינייס איריאס

10. קנטאס

הגרועות -

1. אל על

2. אייסלנדאייר

3. אייר אינדיה

4. פיליפין איירליינס

5. אסייאן איירליינס

6. צ'יינה איסטרן איירליינס

7. הונג קונג איירליינס

8. אייר צ'יינה

9. קוריאן אייר

10. היינאן איירליינס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר