נפטר במפתיע

הלך לעולמו רובי שונפלד, מגשים המשאלות של הילדים החולים

רובי שונפלד, מגשים המשאלות של הילדים החולים, הלך לעולמו בפתאומיות. מידי שנה דאג באופן אישי להגשים אלפי משאלות לילדים חולים והדליק בהם אור של תקווה (דיין האמת)

המשאלה האחרונה שהגשים רובי שונפלד (צילום: ארגון חיינו)

במשך 15 שנה, רובי שונפלד עסק בהגשמת חלומות של ילדים חולים והעניק להם את המתנות בחג החנוכה. רובי הקים את קרן "Ossie Schonfeld Toy Fund" לזכר אביו, למרות עיסוקיו הרבים, במשך חודשים ארוכים לפני חג החנוכה רובי היה עסוק באופן אישי בהגשמת המשאלות, רובי היה בודק מה כל ילד מעדיף, הילדים מספרים לאחר שיחה איתו שהרגישו כאילו הם היחידים שהוא הגשים להם משאלה.

רובי היה מתקשר לילדים ודואג לשלומם ולבריאותם, מידי שנה לאחר קניית המשאלות רובי היה מגיע בעצמו לחלק אותם לילדים החולים בכל רחבי הארץ, מבצע הגשמת המשאלות העניק לילדים קרן של אור ושמחה בימים של טיפולים כימותרפיים ושעות של בדידות מבני גילם.

להגשים משאלה לילדים חולים זה נותן להם כוח במלחמה

אלעד מימון מנהל פרויקטים ב'ארגון חיינו' מספר, "חוץ מילדי חיינו תמיד הוא היה מבקש למצוא עבורו בתי יתומים, ילדים עם צרכים מיוחדים כמו שלווה, עלה, שיח סוד, עלי שיח וילדים יתומים של חיילים ונפגעי פעולות איבה, שיהיו עוד ילדים שיקבלו כוח בהתמודדות. בכל הזדמנות היה מגיע לבקר אותם בארץ ובחו"ל לדבר איתם ולשאול בשלומם".

מימון מספר כי למרות אלפי המשאלות רובי היה זוכר כל אחד באופן אישי והיה שואל מה שלום הילדה ההיא מירושלים והילד ההוא מבת ים, כשהוא זוכר את כל השמות של הילדים. "רובי היה אדם מיוחד שדאג לילדים החולים יותר ממה שדאג לעצמו, נתן מהונו ועצמו למטרות של חסד מתוך חיוך ענווה והכל בצניעות שאפיינה אותו, רובי תמיד ברח מאור הזרקורים עשה הכל לשם שמיים ולא לשם פרסום כבוד וראווה ח"ו", הוא אומר.

רובי מגשים חלום

בכל שנה רובי היה מגיע יחד עם ליצנים רפואיים מארגון 'לב ליצן' ארגון של ליצנים רפואיים מארה״ב של הדוקטור ניל גולדברג יחד הם חגגו מאות מסיבות חנוכה בכל רחבי הארץ, בבתי החולים ובבתים של הילדים, טקס חלוקת המתנות היה הופך למסיבת חנוכה משמחת במיוחד.

גם השנה רובי היה אמור לחגוג עם הילדים החולים את הגשמת המשאלות, אך הוא אושפז בבית החולים בעקבות דלקת שהסתבכה, פטירתו הפתאומית הכתה בהלם את הילדים המשפחות והמתנדבים שהתפללו בחודש האחרון לרפואתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר