רופא במשקל כבד נפצע במגלשת מים ויפוצה

ביהמ"ש פסק פיצויים לרופא שרגלו נשברה במהלך בילוי בפארק מים. החברה טענה כי משקלו הכבד של הרופא הביא לפציעה אך בית המשפט דחה את הטענה (חדשות, בארץ)

רופא. ארכיון (צילום: נתי שוחט - פלאש90)

פיצויים בסך 122 אלף שקלים יקבל רופא שנפצע בקרסולו במהלך בילוי בפארק המים 'שחק אותה' בעמק חפר, את הפיצויים קבע בית משפט השלום בירושלים והם ישולמו לרופא על ידי החברה המפעילה את המתחם.

שופט בית המשפט ציין בפסק הדין שלו כי הפציעה הייתה יכולה להביא לפגיעה ממשית בהמשך הקריירה של הנפגע.

התאונה בה נפגע הרופא בקרסולו אירעה לפני חמש שנים, כשהרופא הגיע עם משפחתו לבילוי במקום וכף רגלו נתפסה מתחת לשטיח גומי שלא היה דבוק היטב לרצפת המגלשה. האיש עבר ניתוח במפרק הקרסול, ולטענתו הוא סובל עד היום מהגבלה בתנועה. התובע הציג צילום של השטיח המורם בתחתית מגלשת המים וטען לרשלנות מצד הנהלת הפארק, שלא דאגה להדביק את השטיח כראוי.

החברה המפעילה את הפארק טענה בדיונים בבית המשפט כי המתקנים אושרו על ידי מהנדס בטיחות , ובנוסף טענה החברה כי התובע הינו אדם כבד משקל דבר ובשל כך הוא נפגע. לטענה זו ענה הרופא כי במהלך שימוש במתקני הפארק נהג בזהירות יתירה ולא הוצגו שלטים המגבילים משתמשים בעלי משקל עודף.

כאמור בסיום דיון החליט שופט בית המשפט לחייב את החברה המפעילה את הפארק בתשלום פיצויים לרופא על הנזק שנגרם לו כתוצאה משימוש במתקני הפארק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר