סובלים מבחילות? צמיד אלקטרוני יסייע לכם

צמיד אלקטרוני חדש הדומה לשעון, משגר אותות למרכז ההקאה במוח שמונעים את תחושת הבחילה המציקה. מחיר הצמיד החדש יעמוד על כ-150 דולר (חדשות בריאות)

צמיד ה"רליף בנד" (צילום: יח"צ)

בשורה לסובלות והסובלים מבחילות בהריון, בנסיעות ובזמן מיגרנה. צמיד אלקטרוני חדש מצליח להפסיק את התופעה המציקה במיוחד באמצעות שליחת אותות חשמליים מעכבים למרכז ההקאה במוח ומבלי צורך בתרופות.

הצמיד החדש פותח בידי חברת "רליף בנד" מפנסילבניה שהציגה השבוע בכנס הטכנולוגיה השנתי CES בלאס וגאס את הצמיד החכם, שמבטיח טיפול לא תרופתי בבחילות והקאות שמופיעות בתחילת ההיריון, לאחר ניתוחים, בנסיעות ואפילו בזמן שהייה ממושכת מול מסכים.

הצמיד, שאושר ע"י מינהל המזון והתרופות האמריקני FDA, מונח מעל שורש כף היד בדומה לשעון. הוא מעביר פולסים חשמליים בתדירות ועוצמה מדויקות דרך העצב המידאני העובר בשורש כף היד אל עבר המוח.

האותות מגיעים אל מרכז ההקאה במוח, שם נחסמים סיגנלים שמשודרים לקיבה וגורמים לבחילות ולהקאות. המשתמש יכול לשנות את עוצמת האותות החשמליים ותדירותם על פי עוצמת הבחילות.

המכשיר כולל 10 דרגות עוצמה ומצויד בסוללה נטענת. משתמשים שניסו את המכשיר החדש דיווחו כי הוא משפיע כבר בתוך דקות ספורות. ניתן לענוד את הצמיד במשך כל היום, הוא נטול תופעות לוואי ובטוח לשימוש, כך לדברי החברה המפתחת.

"עבור 80% מהנשים שסובלות מבחילות בהריון מדובר במכשיר שפשוט משנה את החיים", אמר ניק ספרינג, יו"ר רליף בנד, "אלה שרכשו את המוצר ושנמנעו מלבצע פעילויות מסוימות חזרו לשגרה, בלא הסבל שגורמות הבחילות, שהפכו בתקופה מסוימת לחלק מחייהן".

שיווקו של המכשיר יחל במחצית השנייה של 2017, ומחירו יעמוד על כ-150 דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר