שחרור אחות המחבל

ארדן: "השופטת שרון לארי בבלי פוגעת במאבק בטרור"

תגובה חריפה במיוחד סופגת שופטת בית משפט השלום בירושלים מפי השר לביטחון פנים גלעד ארדן, בשל החלטתה כי במלים 'השבח לאל' של אחות המחבל אין הסתה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השופטת שרון לארי בבלי (צילומסך: מתוך אתר הרשות השופטת)

החלטת השופטת שרון לארי בבלי (אתמול) לשחרר את אחות המחבל, שהיללה את פיגוע משאית המוות שביצע שלשום בירושלים בו נרצחו ארבעה חיילים, גוררת תגובה חריפה. השר לביטחון פנים גלעד ארדן צייץ בטוויטר: "זו החלטה רעה מאד של בית משפט ששחרר את אחותו של המחבל ששבחה את האל על הדרך שבה אחיה סיים את חייו".

"פשוט לא ייאמן שהשופטת לא ראתה ‏בכך הסתה ותמיכה במעשה הנפשע שביצע המחבל. כל גל הטרור הזה מבוסס על השראה לרצח וטרור והלל למרצחים ועצוב שהשופטת אינה מבינה זאת ופוגעת במאבק", הוסיף ארדן.

כזכור, בבית משפט השלום בירושלים האריכה השופטת בשבעה ימים את מעצרם של חמזה, מוחמד ומחמד אל-קונבר, אחיו של המחבל פאדי אל קונבר, בשל החשד כי ידעו על כוונותיו של אחיהם ולא מנעו את הפיגוע, אך אחות המחבל - ואביו - שוחררו בתנאים מגבילים.

לטענת השופטת שרון לארי בבלי, לא היתה הסתה בדבריה: "המשיבה אמנם התבטאה במלים 'השבח לאל' כאשר נשאלה על הפיגוע שביצע אח שלה, אולם אין לכך משום הסתה ומדובר בביטוי דתי אשר אין בו ולו תמיכה במעשיו של האח", לשון ההחלטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר