העימות המלא

"לא מסוקר ב'כיכר השבת'"? האזינו לעימות בין ח"כ יגאל גואטה וישי כהן

במהלך ראיון ברדיו 'קול חי', התלונן ח"כ יגאל גואטה כי אינו מסוקר כראוי ב'כיכר השבת'. לשיחה צורף העיתונאי ישי כהן, שהוכיח לח"כ כי הוא זוכה לסיקור הגון ומקצועי | האזינו (מדיה)

ח"כ יגאל גואטה וכתב 'כיכר השבת' ישי כהן (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90, כיכר השבת)

האזינו: ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) העניק הבוקר (רביעי) ראיון ל"מהדורת הבוקר" ברדיו "קול חי", שעסק בעיקרו בחקירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, אלא שבמהלך הראיון, התלונן גואטה כי אינו מסוקר ב"כיכר השבת". לשיחה צורף כתב "כיכר השבת" שהוכיח בשידור כי גואטה דווקא זוכה לסיקור הגון ומקצועי.

"אני אתן לך דוגמה", אמר גואטה בראיון, "שלשום העברתי בכנסת את חוק השבת. אני לא עובד מול התקשורת, לא אומר מי כן יכתוב ומי לא. אבל בפועל יש אנשי תקשורת ששמו את זה בעמוד הראשון, ויש אנשים ששמו בעמוד החמישי ואני לא יודע מה הסיבה".

גואטה המשיך ואמר כי "יש לדוגמה אתר שנקרא על שם השבת, קוראים לו 'כיכר השבת', הוא בחר לא לכתוב את זה בכלל, שזו בשורה גדולה לציבור הדתי שהוא משרת אותו. לא כתוב כלום על זה. והוא נקרא 'כיכר השבת'. לא בא להם לכתוב את זה. זה אתר שמשרת את כל הציבור החרדי וזו בשורה גדולה לציבור החרדי? זו ידיעה שהייתה צריכה להיות כותרת באתר שקורא לעצמו 'כיכר השבת'. אין לי מושג למה זה קרה, אבל בטוח שיש לזה לסיבה".

בשלב הזה צורף לשיחה הכתב הפוליטי של "כיכר השבת" העיתונאי ישי כהן.

ישי כהן: "אני שמח שיגאל קורא 'כיכר השבת', זו מחמאה. כמעט בכל פעם שהוא פוגש אותי הוא מספר שהוא בכלל לא קורא תקשורת".

יגאל גואטה: "גם עכשיו אני אומר לך שלא קראתי 'כיכר השבת', אני גם לא יכול כי אין לי את זה בטלפון".

כהן: "את חוק השבת 'כיכר השבת' סיקר לאורך כל הדרך. גם אחרי שהוא אושר בכנסת, כמבזק ולא כידיעת בכותרת ראשית. בוא נאמר את האמת, אין פה משהו חדש. רק בשבוע שעבר כשהחוק עבר בוועדת הכלכלה זה פורסם ב'כיכר השבת' עם כל הפרטים.

"לא התרחש שום דבר חדש מלבד זה שיגאל עצמו לא הגיש את הצעת החוק אלא ח"כ מיכאל מלכיאלי. מה היה חדש בחוק הזה? הרי פרסמנו את כל פרטי הפרטים. כולל את העובדה שמאבטחים וחניונים יוכלו לחייב אותם לעבוד בשבת".

בשלב הזה נעשה ניסיון בשידור חי למצוא את הכתבה שפורסמה עם פרטי חוק השבת - בשבוע האחרון ב'כיכר השבת', והיא אכן נמצאה: "בידיעה יש את כל הפרטים על החוק, מהשבוע האחרון".

הראיון המלא עם ח"כ יגאל גואטה (באדיבות רדיו 'קול חי')

גואטה: "זה ישן, זה ישן. זה לא היה שלשום".

כהן: "מה זה ישן? פחות משבוע, מה אתה רוצה שנפרסם את אותו התוכן רק בגלל שטכנית זה עבר בקריאה שנייה ושלישית?".

גואטה: "זה ישן. אל תביא לי כתבה ישנה מלפני שבוע. החוק עבר שלשום, לא לפני שבוע".

כהן: "יגאל ידידי, שום דבר לא השתנה השבוע חוץ מהעבודה שזה עבר טכנית בקריאה שנייה ושלישית. כל הפרטים סוקרו יותר מפעמיים לפרטי פרטים, כולל הציטוטים של יגאל גואטה. אז מה אתה רוצה?".

גואטה: "אני חוזר ואומר שלשום כשהחוק עבר בקריאה שנייה ושלישית... אתה יודע שחוק עובר בקריאה שנייה ושלישית בתמיכת כל חברי הקואליציה והאופוזיציה כולל יש עתיד".

כהן: "יגאל - כל זה סוקר ב'כיכר השבת'. שום דבר לא התחדש חוץ מהעבודה שזה עבר טכנית, וגם זה פורסם, לא ככתבה, כמבזק".

בסיום השיחה הוסיף כתב 'כיכר השבת' ישי כהן: "יגאל, אני רק אומר לך משפט אחד. אתה יודע שאריה דרעי אמר בראיון שנתן לי לפני שבועיים, בסוג של תלונה, שכל מה קורה בסיעה מודלף ל'כיכר השבת'. אחד החשודים המרכזיים היה יגאל גואטה - כמדליף המרכזי של 'כיכר השבת'. למה? אומר לי אחד החברים הטובים שלך מהנהגת ש"ס - 'אין חבר כנסת שמקבל פרגונים ב'כיכר השבת' כמו יגאל גואטה'...".

האזינו לעימות המלא באדיבות רדיו 'קול חי'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר