מחקר: יתכן שאתם מבוגרים מכדי לקנות באיקאה

עתידות: גם אם כרגע אתם מכורים, יש סיכוי גבוה שיבוא יום בו תנטשו את ענקית הריהוט והכלים השבדית "איקאה" לטובת-- רגע, לטובת מה בעצם? (עיצוב, חדשות)

יש חיים אחרי איקאה? ובכן, כן (צילום: shutterstock)

עם המראה העל-עונתי והמחירים הזולים, ללא ספק הבית שלכם כולל לפחות פריט אחד, גדול כקטן, מאיקאה.

אם אתם מכורים, סביר להניח שאתם קופצים לשם יותר מפעם בשנה, מצליחים לא לאבד את עצמכם במבוך הרהיטים והכלים האינסופי וחוזרים הביתה עם שלל שרק עושה טעם של עוד.

עוד? לא בטוח. לפי מחקר חדש שמבוסס על נתוני האתר החברתי Earnest, יש גיל בו לקנות באיקאה כבר לא יישמע לנו כמו רעיון טוב כל כך ולמעשה, סיכוי גבוה שנדיר את רגלנו משם לנצח.

המחקר בחן את הרגלי הצריכה של 43,000 אנשים, ומצא כי בסביבות גיל 34 הלקוחות מתחילים לנטוש את הקמעונאית השבדית בה אהבו לבקר בשנות העשרים והשלושים המוקדמות לחייהם, כאשר גיל 24 נחשב לגיל השיא של צרכני איקאה.

בנוסף, המחקר בחן 14 רשתות רהיטים נוספות ומיפה בטבלה את "גילאי השיא" של הלקוחות בכל אחת מהן - מה שיכול לתת לנו מושג די ברור על עתיד עיצוב הבית שלנו.

משמאל: שם המותג, במרכז: גיל השיא, מימין: פילוח באחוזים

כך, למשל, אנשים בגילאי ה-30, מתחילים להסתמך פחות על מותגי ריהוט זולים ונעים לעבר מותגים איכותיים יותר כמו ווסט אלם מקליפורניה ורשת CB2 היוקרתית יותר.

אך עם ההתקדמות לגיל 40 ומעלה, אנשים מביעים יותר עניין בשיפוץ הבית ובפרויקטים של 'עשה זאת בעצמך' ופונים יותר למותגים בסגנון הום דיפו.

כשחושבים על זה, יש כאן היגיון לא מועט. בתחילה, אתם זוג צעיר שמחפש ריהוט במחירים שפויים, כאלה שיתאימו לשלל ההוצאות הבלתי נגמרות. בהמשך, סביר להניח שמתבססים קצת יותר או לפחות רוצים להשקיע את הכסף בצורה חכמה יותר, בריהוט שיחזיק יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר