בוחרת בפוליטיקה: איוונקה טראמפ נפרדת ממותג האופנה שלה

על רקע ההשבעה המתקרבת לנשיאות בארה"ב, איוונקה טראמפ נפרדת ממותג האופנה שלה שנקרא על שמה ובוחרת לסייע לאביה בתפקידו החדש (אופנה, חדשות)

בוחרת בפוליטיקה. איוונקה טראמפ (צילום: מתוך האינסטגרם של Ivanka Trump)

איוונקה טראמפ ובעלה ג'ארד קושנר מוכרים את דירתם במנהטן, ועוברים לוושינגטון לסייע לאב, הנשיא הנבחר דונלד טראמפ.

במסגרת המעבר, הם יתגוררו בבית בשווי 5.5 מיליון דולר בשכונה שקטה, שני רחובות בלבד מביתם החדש של ברק ומישל אובמה, יצטרפו לבית כנסת חב"ד מקומי ואיוונקה תיפרד ממותג האופנה שנושא את שמה - IVANKA TRUMP.

בנוסף, הודיע דובר מטעם החברה, איוונקה תעזוב את תפקידה כסמנכ"ל פיתוח ורכישות בחברת טראמפ העולמית ותמכור את מניותיה בחברה. כאמור, היא ומשפחתה עוברים להתגורר בסמוך לבית הלבן, שם בעלה ישמש כיועץ בכיר למדיניות חוץ ובקרוב, גם הוא צפוי להודיע על פרישה מעסקיו הרבים, הקשורים בנדל"ן ועיתונות.

המותג של איוונקה נחשב למצליח מאוד בקרב נשים בארה"ב ולמרות פרידתה, הוא לא ייסגר. בארבע שנים הקרובות, איוונקה בת ה-35 תאחז במשרה ציבורית לצד בעלה שתכלול אירוח של האירועים הגדולים בבית הלבן ונשיאת נאומים סביב לעולם.

"היא וג׳ארד הם שני אנשים מוכשרים מאוד והצוות שלי מנסה להבין את ההגבלות החוקיות. אני מאוד רוצה ששניהם יהיו מעורבים בממשל שלי. איוונקה היא אישה חזקה, ובנושאים של זכויות האישה וזכויות ילדים, אף אחד לא יוכל להשפיע יותר טוב ממנה" אמר טראמפ בראיון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית