צפו בווידאו

"אתם נוראיים": טראמפ השתיק כתב של CNN

הנשיא הנבחר דונלד טראמפ ערך מסיבת עיתונאים בה הבטיח כי יקדם את בניית החומה עם מקסיקו, ותקף כתב רשת CNN: "הארגון שלכם גרוע, אתם חדשות מזוייפות" (אקטואליה, עולם)

טראמפ. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כינס הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים ראשונה מאז נבחר לתפקיד ותשעה ימים לפני השבעתו לנשיא, והתייחס לדו"ח המודיעין האמריקני בו נטען כי מוסקבה מחזיקה במידע רגיש על טראמפ שאף עשוי להביא לסחיטתו.

טראמפ אמר כי "הדו"ח השקרי, שאולי נכתב על ידי סוכנויות המודיעין, לא היה צריך להיכתב ולא היה צריך להיות מופץ. אני מודה לכלי התקשורת שהחליטו לא לפרסם אותו, אני מכבד אתכם על זה".

טראמפ אמר עוד כי שני בניו ינהלו את עסקיו בזמן כהונתו. "אני מסוגל לנהל את העסקים שלי ואת הממשלה באותו הזמן, אך אני לא אוהב איך שזה נראה. אעביר את ניהול העסק לשני בניי".

באשר לחומה אותה הבטיח לבנות בגבול עם מקסיקו, אמר טראמפ: "אתחיל את השיחות עם מקסיקו מיד עם כניסתי לתפקיד - אני לא רוצה לחכות שנה או שנה וחצי - אנחנו הולכים להתחיל לבנות. סגן הנשיא מייק פנס עובד מול הרשויות והקונגרס להשגת אישורים. מכסיקו תחזיר לארה"ב את ההוצאות על החומה - דרך מסים או תשלום".

במהלך מסיבת העיתונאים, התעמת טראמפ עם כתב רשת CNN ג'ים אקוסטה, ואמר "הארגון שלכם נורא". הוא סירב לענות על שאלה מהכתב, ותקף שוב את הרשת: "אל תהיה גס רוח, אתם חדשות מזויפות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר