אם יוגש כתב אישום

דרעי: נתמוך בבחירות ולא בהחלפת נתניהו

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי מתייחס הערב לאפשרות כי חקירתו של ראש הממשלה נתניהו תבשיל לכתב אישום, ומפתיע בהודעה על כוונותיו הפוליטיות הדרמטיות (פוליטי)

דרעי ונתניהו. ארכיון (צילום: יעקב כהן, פלאש 90)

בצל החקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרים בכירים בקואליציה בודקים אפשרות להקים ממשלה חדשה בלי נתניהו ובלי בחירות. בחדשות 2 צוטט הערב (חמישי) יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כמי שאמר שאם החקירה תביא לפרישתו של נתניהו מתפקיד ראש הממשלה אזי מפלגתו לא תתמוך באף מועמד אלא תביא לבחירות.

בתוך כך, מנכ"ל משרד התקשורת שחתום על תצהיר "ישראל היום" על כך שהעיתון אינו קשור לנתניהו, פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט והבהיר, כי המסמך לא היה כוזב ושאכן אין שליטה עסקית של ראש הממשלה בעיתון. כזכור, לפני הבחירות הצהיר נתניהו באמצעות מקורבו שלמה פילבר, כי אין לו שליטה בעיתון ישראל היום שבבעלות מקורבו איש העסקים שלדון אדלסון.

היום שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה, מסרה עדות במשטרה באשר לחשדות כי קיבלה לכאורה מתנות מאנשי עסקים.

היא אמרה במשטרה - כפי שדווח בערוץ 10 - כי החברות אינה חד צדדית, ובני הזוג לא רק קיבלו מתנות, אלא גם נתנו בחזרה. לדוגמה, טענה נתניהו כי הביאה למשפחת מילצ'ן שרשרת. בנוסף היא טענה כי ישנה הגזמה בעניין הכספי מבחינת ההיקפים, בעיקר בנוגע לשמפניות ולתכשיטים וכי החשבוניות הן מוגזמות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר