סוריה מאשימה: ישראל תקפה שדה תעופה צבאי

ישראל תקפה הלילה (שישי) בשדה התעופה הצבאי "אל-מזה", במערב דמשק, בירת סוריה - כך דיווח צבא סוריה שהזהיר את ישראל "מההשלכות של ההתקפה הבוטה הזו" (העולם הערבי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet)

ישראל תקפה הלילה (שישי) בשדה התעופה הצבאי "אל-מזה", במערב דמשק, בירת סוריה - כך מדווחים צבא סוריה וכלי תקשורת רשמיים במדינה. הצבא הסורי הזהיר בהודעתו את ישראל מפני "השלכות המתקפה".

ההערכות הן כי התקיפה נועדה לסכל הברחת נשק לידי החיזבאללה. יצוין כי בעקבות התקיפה, פרצה שריפה גדולה באיזור.

רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם החיזבאללה, דיווחה כי התקיפות נועדו לפגוע במצבורי אמצעי לחימה ותחמושת וכי ארבעה חיילים נפגעו בתקיפות.

כלי תקשורת בסוריה ציטטו גורם צבאי סורי שמסר כי "במסגרת ניסיון לתמוך בקבוצות הטרור שיגרו מטוסי האויב הישראלי כמה טילים בשעה 00:25 מאזור הכנרת לשדה התעופה הצבאי 'אל-מזה'".

בסוכנות הידיעות הרשמית נאמר כי "הפיקוד הכללי של צבא סוריה מזהיר את האויב הישראלי מההשלכות של ההתקפה הבוטה הזו ומדגיש כי הוא ימשיך להילחם בטרור כדי לחסל אותו ולגדוע את הזרועות שעומדות מאחוריו".

סוכנות הידיעות הרוסית "ספוטניק", ציטטה גורם צבאי שטען כי שוגרו שמונה טילים באמצעות שני מטוסי קרב. הגורם גם טען כי מטוסי F-35 ("האדיר") של חיל האוויר ביצעו לראשונה את התקיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר