הבית עלה בלהבות

פצוע קשה בשריפה בשכונת בית ישראל בירושלים

כשהוא לכוד בדירה ומצבו לא יציב - כך אותר אדם לפני זמן קצר בדירתו שנשרפה בשכונה החרדית בירושלים. הסריקות לא העלו כי יש לכודים נוספים, נפתחה חקירה (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: מד"א תמונות: דוברות כב"ה ירושלים)

בשריפה שפרצה הערב (מוצאי שבת) ברחוב משה זקס בירושלים, נפצע קשה אחד הדיירים, כבן 50. מתוך הדירה חולץ לכוד כשהוא פצוע באורח קשה.

דוברות כב"ה מחוז י-ם נמסר: לוחמי האש השיגו שליטה בשריפת הדירה ברחוב משה זקס. מהדירה חולץ ע"י צוותי הכיבוי פצוע במצב קשה וללא הכרה, וכעת הוא מטופל ע"י כוחות מד"א ירושלים. בסריקות בדירה לא אותרו לכודים נוספים.

"כעת מתבצעות פעולות כיבוי סופי ואוורור של הבניין מהעשן שהצטבר בו. כמו כן, בכבאות והצלה ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה", לשון ההודעה.

צוות מד"א מסכם: בשעה 21:13 נמסר למד"א מרחב ירושלים על שריפה בדירת מגורים ברחוב משה זקס בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לגבר כבן 50 במצב קשה.

מאוחר יותר נמסר מבית החולים הדסה עין כרם, כי "אל יחידת הטראומה פונה גבר בן 50 אשר נפגע בשריפה ברחוב משה זקס. מצבו קשה מאוד, מונשם ומורדם עם כויות בדרגה 3-4 על פני 60 אחוז משטח גופו".

בתוך כך, שלושה בני אדם נפצעו הערב באורח קל לאחר שבלון גז התפוצץ בבית ביישוב ליד נצרת עילית. צוותי מד"א פינו את הפצועים לבית החולים באזור, ומשטרת ישראל פתחה בחקירת האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר