דורשים בדיקה

פרקליטה של שרה נתניהו התלונן על הדלפות מהחקירה

פרקליטה של שרה נתניהו התלונן ליועץ המשפטי לממשלה על הדלפות מחקירת מרשתו ומה שהוא מכנה "מחול שדים". לדבריו: גם בחקירה נהגו במרשתי בחוסר כבוד (חדשות, בארץ)

שרה נתניהו, בשבוע שעבר (צילום: קובי גדעון פלאש 90 )

עורך הדין יוסי כהן, פרקליטה של שרה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, הגיש היום (ראשון) תלונה ליועץ המשפטי לממשלה בעקבות ההדלפות מחקירתה של מרשתו. לטענת עורך הדין, מדובר ב"הדלפות מגמתיות וכוזבות לאמצעי התקשורת".

במכתב ששיגר עורך הדין כהן נאמר עוד כי "במהלך חקירותיה של הגברת נתניהו, נהגו בה חוקרי היחידה בבריונות, בזלזול ובחוסר כבוד", וכי "מיד לאחר סיום חקירתה, החל מחול השדים השקרי, המתוזמן והמתוזמר סביב חקירתה בכלי התקשורת".

במכתב קובלת הגברת נתניהו באמצעות עורך דינה כי "שעות ספורות לאחר חקירה, החלו להתפרסם באתרי החדשות השונים עובדות כוזבות, מסולפות ומעוותות אודות החקירה".

עוד נאמר במכתב כי הציטוטים שפורסמו בחדשות 2 בנוגע לפרטים שעלו במסגרת עדותה של נתניהו בתיק 1,000, בהם חשבוניות והזמנות משקאות אלכוהליים מאיש העסקים ארנון מילצ'ן, אינם משקפים את שהתרחש בפועל ו"מהווים הדלפה עוינת ומגמתית", כתב עו"ד כהן למנדלבליט, "מדובר בבידוי ראיות, בשיבוש הליכי חקירה ובהצגה מטעה במתכוון של הדברים".

בסביבתה של הגברת נתניהו דורשים כי המחלקה לחקירות שוטרים תבדוק כיצד דלפו הפרטים מחקירתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר