השת"פ עם ישראל

נחשפה תשתית חמאס שניסתה למוטט את הרשות הפלסטינית

חבר המועצה המחוקקת הפלסטינית ביו"ש, חבר חמאס, ועוד 13 מפעילי ארגון הטרור, נעצרו הלילה על ידי כוחות הביטחון. התשתית גם ניסתה למוטט את הרשות הפלסטינית (ביטחון)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Abir Sultan/Flash 90)

אמש (ראשון) נעצרו 13 פעילי חמאס במבצע משותף של חטיבת בנימין בצה"ל ושירות הביטחון הכללי. במסגרת המבצע נתפסו סכומי כסף רבים, רכב וחומרי תעמולה רבים של ארגון חמאס. בין העצורים: חבר המועצה המחוקקת מטעם חמאס.

על פי הודעת שירות הביטחון הכללי, במהלך השבועות האחרונים נחשפה, בשיתוף פעולה עם צה"ל, תשתית רחבת היקף של חמאס. ההתארגנות פעלה בגזרת רמאללה (בנימין), והיוותה "מערך ארגוני היררכי אשר מונה עשרות פעילים, פעלה לחיזוק אחיזת חמאס ביהודה ושומרון כארגון וכגורם בעל השפעה אזורית רחבה".

מפקדת הטרור פעלה במספר דרכים חברתיות וכלכליות, מ"קירוב לבבות" ועד תמיכה כלכלית באסירים, במשפחותיהם ובתא הסטודנטים של חמאס. כמו כן, הפיצה המפקדה חומרי תעמולה של החמאס ומימנה עצרות המוניות בכספים שהגיעו באופן רציף על ידי גורמי חמאס מחו"ל ומהרצועה.

"חשיפת התשתית", מסבירים בשב"כ, "מלמדת על המשך כוונותיה האסטרטגיות של חמאס להפעיל ולבסס את מעמדה בשטח, תוך ניסיון למוטט את שלטון הרשות, וזאת במקביל לניסיונותיה הרבים של התנועה להוציא לפועל פיגועי טרור קשים".

יצויין, כי חשיפת התשתית הזו משרתת את הרשות הפלסטינית, מאחר וזו עמלה על מיטוטה, והדבר מלמד פעם נוספת על שיתוף הפעולה ההדוק בהקשר זה בין ישראל לבכירי הרשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר