במעמד רבני העיר:

מתנדבי 'מד"א – הצלה פ"ת' השתתפו במעמד תורה והצלה

המעמד שולב בסיום מסכת בבא מציעא שנלמדה על-ידי המתנדבים, השתלמות מקצועית וחנוכת אופנועים חדשים לארגון. מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין ציין כי ימשיך להעניק למתנדבים את המקצועיות של מד"א כאשר הרבנים מתווים את פסיקות ההלכה (בריאות, שיווקי)

אירוע מד"א הצלה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

במעמד רב רושם סיימו מתנדבי מד"א – הצלה פתח תקווה את מסכת בבא מציעא, וערכו מסיבה לגומרה של תורה בשילוב קיומה בהצלת חיי אדם.

שיעור דף יומי מיוחד מתקיים מידי ערב עבור מתנדבי מד"א – הצלה פ"ת ומועבר על ידי המתנדב הרב עזריאל גרוס, בסיוע היחידה לחינוך חרדי בראשות הרב מנחם שוורץ. יחודו של השיעור הוא בהעלאת שאלות הלכתיות הנוגעות לטיפול בחולה בשבת ביום חול.

המעמד נערך בהשתתפות הרב הראשי של פ"ת הרב מיכה הלוי, רב הצלה פ"ת הרב שלמה גוטפריד, רב חברה קדישא פ"ת הרב צבי אלימלך הורביץ, ראש העיר איציק ברוורמן סגניו וחברי מועצת העיר, מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין, ראש אג"ם מגן גיל מושקוביץ ומנהל המרחב חיים דורי.

באירוע השתתפו כ-150 מתנדבי מד"א - הצלה פ"ת ובמהלכו נחנכו 4 אופנועים חדשים וכן אופנים שישמשו את מתנדבי מד"א הצלה פ"ת על מנת להגיע במהירות שיא לאירועי החירום.

סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם הועברה השתלמות מקצועית למתנדבים מפי מיטב אנשי המקצוע.

במהלך הערב נשאו דברים, הרב הראשי לפתח תקווה הרב מיכה הלוי אשר עמד בדבריו על חובת ההשתדלות לעשות רב ולהסתלק מן הספק ההלכתי.

הרב גוטפריד רב הצלה פתח תקווה אשר מלווה את המתנדבים ומורה להם הלכה בירך את המתנדבים לרגל הסיום והדגיש את חשיבות הלימוד כבסיס מוצק להצלחה בהצלת נפשות.

הרב אלימלך הורביץ רב חברה-קדישא הדגיש את היכרותו האישית עם הרב ישראל גודלבסקי העומד בראש מתנדבי מד"א-הצלה פתח תקווה ואת העובדה שהמתנדבים פועלים לפי הוראות הרבנים וכל שאלה נידונה בפני הרב.

הרבנים הודו למנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין שפועל ללא לאות על מנת שהמתנדבים יוכלו לעשות את מלאכת הקודש בהתאם לכללי ההלכה וגדרי הצניעות.

ראש העיר, איציק ברוורמן, הודה למתנדבים על פועלם למען תושבי העיר, והצהיר גם הוא שיסייע למתנדבים ככל שיידרש לטובת פעילותם הברוכה.

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין הודה בדבריו למתנדבי מד"א – הצלה פתח תקווה ואמר כי "התודה הגדולה מגיעה למתנדבים המסורים ולבני משפחתם שמקריבים רבות מידי יום למען הצלת חיים". מנכ"ל מד"א המשיך והוסיף כי "מד"א ימשיך לעשות הכל בנושא הצלת חיים בצורה המקצועית ביותר מבלי להתפשר בנושא ההלכה".

יו"ר מד"א הצלה פ"ת הרב ישראל גודלבסקי הודה לרבנים ולהנהלת מד"א על פועלם הרב על מנת שמתנדבי הארגון יבצעו את מלאכתם ללא פקפוק.

"מד"א מעניק לנו את הידע והיכולת המקצועית החשובה, והרבנים מתווים עבורנו את הדרך ההלכתית שמאפשרת לנו להציל חיי אדם מידי יום ללא פשרות בין ההלכה לרפואה" ציין.

צפו באירוע מד"א הצלה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר