פרשת רונאל פישר

בנו של העו"ד, וחבריו, נעצרו בחשד לשיבוש והטרדה

הותר לפרסום: בשבוע שעבר נעצרו שלושה חשודים בהטרדת עדת המדינה בפרשת השחיתות המיוחסת לעו"ד רונאל פישר, בהם בנו: ניסו להשפיע עליה שלא תבוא לביהמ"ש (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
רונאל פישר ויאיר ביטון בבית המשפט. ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שלושה בני אדם המקורבים לעו"ד רונאל פישר, בהם בנו, נעצרו לחקירת משטרה בחשד לעבירות של הטרדת עד וניסיון לשיבוש הליכי משפט, לאחר שפנו לעדת המדינה ולקרובי משפחתה בניסיון להשפיע עליה שלא להגיע לבית המשפט.

הבוקר (שני) החלה החקירה הנגדית של העדה בבית המשפט, ובמהלכה פנו פרקליטיו של פישר וסיפרו לו על ההתפתחויות האחרונות בקשר לבנו. פרקליטתו של אחד הנאשמים ב'פרשת רונאל פישר', טענה בפני בית המשפט כי קיים חשש שהמעצר נועד להשפיע על השופטים ולכן הוא פורסם רק הבוקר.

כזכור, פישר נאשם בלקיחת שוחד, מתן שוחד, בקבלת נכסים שהושגו בפשע ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. סעיפי כתב האישום כוללים ניסיון לשחד את ניצב ירון בארי ולשבש הליכים בחקירת פרשת ב. יאיר - והכל באמצעות קשריו ההדוקים עם ערן מלכה מבכירי מח"ש ועם רות דוד מבכירות הפרקליטות.

בפרשה מעורבים גם יאיר ביטון מחברת הבניה ב. יאיר ושי ברס.

עו"ד נטלי סטרול מסר בתגובה לידיעה כפי שפורסמה: "הודעת מח"ש מעוותת באופן בוטה את העובדות הנכונות, שעוד יוכחו ויחשפו. עצוב, חבל ומדאיג שככה היא מתנהלת. הפעולה בה נקטה והודעתה, היא חלק מסדרת פעולות שביצעה לאחרונה, תוך שהיא מרחיבה את מעגל הלחץ המתוכנן בקפידה אל בני משפחתו של מר פישר וקרוביו על מנת לשבור את רוחם של בני המשפחה - זאת מתוך תקווה שהדבר יוביל להישגים, שמח"ש לא תוכל להגיע אליהם בהכרעה שיפוטית טהורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר