צאתכם לשלום

גד אלבז עוזב את ישראל לניו יורק: "נשנה את העולם"

הזמר גד אלבז, שמהגר בימים אלו יחד עם משפחתו לניו יורק, פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מתייחס למעבר מישראל לחו"ל. "העולם זקוק ליותר רוחניות, ליותר מוזיקה יהודית" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
גד אלבז (צילום: עזריאל משה)

הזמר גד אלבז, שמהגר בימים אלו יחד עם משפחתו לניו יורק, פרסם היום (שני) פוסט בעמוד הפייסבוק שלו המונה עשרות אלפי חברים, בו הוא מתייחס למעבר מישראל לחו"ל. "העולם זקוק ליותר רוחניות, ליותר מוזיקה יהודית".

"בזמן שאני בניו יורק," כתב הזמר "אשתי אורזת זיכרונות של שנים בקופסאות שיעברו לניו יורק ובעזרת השם ה' יהיה איתנו בהתחלה חדשה על מנת לחזור לארץ הקודש אחרי שליחות להפיץ אור דרך המוזיקה בעולם היהודי"

"אני יודע שזה קשה אשתי היקרה", הוסיף אלבז, "תמיד היית מאחורי דוחפת שאצליח וברוך השם העולם זקוק ליותר רוחניות ליותר מוזיקה יהודית את חלק בלתי נפרד מי זה יחד אנחנו נשנה את העולם".

אביו, בני אלבז, שעזב גם הוא את ישראל בשנים האחרונות, פרסם לפני כחודש פוסט בפייסבוק בו סיפר כי בנו החליט לעזוב את הארץ. "אני הכי מיליונר. מאושר. לצערי גם גד עוזב את הארץ איזה ילד מלך!" כתב בני אלבז, "הזמר הנערץ ביותר בקהילות היהודיות בעולם! מיליונים של צפיות ורק בארץ התקשורת לא צופה באמת..."

"לצערי אוייבי המוזיקה הורסים את הכישרונות הגדולים ביותר בארץ והם קובעים את סדר היום המוזיקלי בארץ ולא נוגעים באמת. יש קרטל בארץ ששולט במוסיקה ובכל המדיה האומנותית והכל שם מפעל כספי לכאורה" הוסיף אלבז.

"לא יכול להיות שהקרטל הזה הוא כמו מפעל של סוחרי סמים, זאת אומרת מי שמנסה להפריע מיד שולחים אליו מרצחים כביכול להוריד הזמרים הכי טובים מהבמה כי הם לא משלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר