פרשות ראש הממשלה

מנדלבליט: חשיפת הקלטות נתניהו - עלולה לגרום לשיבוש

היועץ המשפטי לממשלה אמר כי חשיפת הקלטות ראש הממשלה ומו"ל ידיעות אחרונות עלולה לגרום לשיבוש החקירה. טען: "ההמתנה בפתיחת החקירה בפרשה 2000 הייתה החלטה מושכלת" (פוליטי)

אביחי מנדלבליט. ארכיון (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

"יש חקירה שמתנהלת בעיצומה, וחשיפת ההקלטות בהחלט עלולה להביא לשיבוש" - כך אומר היום (שני) היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בהתייחסו לחקירת פרשת "2,000", במסגרתה הוקלטו שיחות שנערכו בין מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון (נוני) מוזס וראש הממשלה בנימין נתניהו.

מנדלבליט אמר בטקס מצטיינים במכללה האקדמית נתניה כי "ההמתנה בפתיחת החקירה בפרשה 2,000 הייתה החלטה מושכלת ומוצדקת. פריצה מיידית ומוקדמת בפרשה לא הייתה מאפשרת התקדמות סדורה ושיטתית בפרשה 1,000 שחייבה פעולות רבות".

היועץ המשפטי לממשלה הוסיף כי בבוא העת יישקל פרסום הקלטות נתניהו-מוזס. לדבריו: "כדי לעשות שימוש בהקלטות נדרשה בחינה משפטית מורכבת וזהירה".

מוקדם יותר היום, בישיבת סיעת הליכוד, התייחס ראש הממשלה לפרשות, ולעג לתמלילים המתפרסמים מדי ערב: "אני מבקש לומר לכל קוראי התמלילים, הנה עוד תמליל בשבילכם לשמונה בערב. 'ביבי: זה לא יעזור לכם'. אני מתכוון להמשיך להוביל את הליכוד ואת המדינה עוד שנים רבות, בעזרתכם חבריי ובעזרת השם".

"המטרה היא להפעיל לחץ בלתי פוסק על גורמי אכיפת החוק ועל היועץ המשפטי לממשלה כדי שיגישו נגדי כתב אישום. אבל אני רוצה להגיד לכם חבריי, בדמוקרטיה מחליפים שלטון בקלפי ולא במסע לחצים מתוזמר על גורמי האכיפה ועל היועץ המשפטי" הוסיף ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר