מעצר מפתיע

פרצו לרכבים וכשנתפסו נגחו בניידת ונמלטו

מעצר לילי של חשודים בעבירות רכוש בעקבות דיווח של מתנדבים שזיהו דמויות חשודות. המשטרה שהגיעה למקום תפסה את הפורצים על חם וביצעה אחריהם מרדף (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

אמש (ב') התקשר מתנדב של המשטרה למוקד המשטרתי ודיווח כי הוא מבחין ב-3 חשודים שהעלו את חשדו. מיד הגיעו למקום ניידות משטרה והמתנדב סיפר כי הוא ובנו הבחינו בחשודים כשהם מחנים 2 כלי רכב בחנייה ונוסעים מהמקום ברכב אחר, כל זאת כשכובעי גרב לראשם וכפפות לידיהם.

השוטרים שהגיעו למקום התקרבו ל-2 כלי הרכב שהחשודים החנו במקום והבחינו כי הדשבורד שלהם מפורק וחלון אחד הרכבים מנופץ.

או אז, הבחינו השוטרים בחשודים אשר חזרו למקום ונכנסו לרכבים הגנובים. החשודים ראו את השוטרים מתקרבים אליהם ומיהרו להימלט עם רכבם ובדרך אף ניגחו את הניידת וגרמו לה לנזק.

לאחר שהחשודים הבינו כי לא יוכלו להימלט באמצעות הרכב, יצאו מתוכו והחלו במנוסה מהמקום. במרדף רגלי ומסוכן דלקו השוטרים אחר החשודים, במהלכו סיכנו החשודים את חיי הנהגים בכביש, אשר נאלצו לבלום את רכביהם בפתאומיות.

למרדף הצטרף מתנדב נוסף, מיחידת האופניים. המתנדב הבחין באחד החשודים כשהוא מסתתר בחצר בניין. שוטר חבר אליו ועצר מיד את החשוד. בהמשך ולאחר מרדף נועז של השוטרים והמתנדבים, בוצעו מעצרים של 2 החשודים הנוספים שנמלטו.

מבדיקה ראשונית עלה כי לרכב בו נסעו החשודים הוצמדה לוחית זיהוי מזוייפת. עוד התברר, כי כלי הרכבים שהחשודים החנו בחנייה, הם רכבים גנובים, של תושבי גבעת שמואל ות"א.

בחיפוש ברכבם של החשודים גילו השוטרים רכוש רב; מחשבי רכב, לוחות שעונים, לוחיות זיהוי, מקדחה חשמלית, מגזרי תיל, מכשיר קידוד והאזנה, כלי עבודה וכפפות מצמר.

3 החשודים (בשנות ה-30 לחייהם, תושבי טייבה) נעצרו כאמור והובאו לתחנת המשטרה לחקירה. הבוקר יובאו השלושה לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בת"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר