העבר חוזר

הישן והמוכר חוזר בגרסה מודרנית: ג'יפ ופורד מחדשות כלים

בחברות ג'יפ ופורד מחדשים את כלי הרכב שנחשבו בזמנו ליחידת עילית בתחום השטח. המחווה תהיה לדגמי ג'יפ ואגוניר ופורד ברונקו. בעוד שנתיים הם יוצעו למכירה (רכב)

(צילום: מתוך Ynet)

רכבי השטח האמיתיים המוכרים לנו מפעם הולכים ונעלמים, ואת מקומם תופסים הג'יפונים הקורסאוברים או דמויי השטח. שתי יצרניות רכב אמריקאיות, ג'יפ ופורד, הכריזו בתערוכות בדטרויט על ייצורן מחדש של שני רכבי שטח שנחשבו בזמנו לחיות שטח אמיתיות - ג'יפ ואגוניר ופורד ברונקו.

שני כלי הרכב האימתניים היו בזמנו כלי הרכב הפופלארים לרכבי השטח, עד שהגיעו דגמי גרנד צ'ירוקי בג'יפ ואקספלורר בפורד וגנבו את ההצגה. ככל הנראה, רכב הברונקו של פורד יימכר באולמות התצוגה כבר בשנת 2020.

הפורד ברונקו בנסיעה בשלג (צילום: מתוך יוטיוב)

הברונקו החדש יתבסס על שלדת הסולם של האוורסט, רכב השטח המיועד למדינות מתפתחות ומתבסס בעצמו על טנדר הריינג'ר ויהיה בעיצוב לפי הטעם של הלקוחות האמריקאים. לטענת החברה, הוא יהיה בעל יכולות שטח מדהימות ממש כמו האבא המוכר והאהוב מלפני שנים.

ג'יפ ואגוניר בנסיעת שטח (צילום: מתוך יוטיוב)

חברת ג'יפ שדגם ואגוניר היה בזמנו אחד מכלי הרכב היקרתיים שייצרה, תחזיר בקרוב את הרכב לייצור סדיר. הגרסה החדשה, כמחווה לדגם הישן והאהוב, תהיה גרסה מוארכת לגרנד-צ'ירוקי, ותתבסס על שלדת סולם חדשה. הואגוניר יתחרה מול דגמי קאדילק אסקלייד ולינקולן נוויגייטור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר