חורף תוצרת בית

מתכון למרשמלו תוצרת בית בצורת פתיתי שלג מקסימים

מדריך וידאו שלב אחר שלב להכנת מרשמלו תוצרת בית בצורת פתיתי שלג מקסימים שמניחים על שוקולטה לוהטת. קינוח חורפי מושלם שכיף להכין עם הילדים (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
זמן הכנה40 דק'
רמת קושיקל
פרווה

רכיבים

  • 1/2 2 כפיות אבקת ג'לטין
  • 1/3 כוס מים קרים
  • 1 כוס סוכר
  • 1/4 כוס מים קרים
  • זרעים מ-1/2 מקל וניל

אופן הכנת מרשמלו ביתי בצורת פתיתי שלג:

1. משרטטים עיגולים על גבי נייר אפייה בעזרת שפת הספל בו נמזוג מאוחר יותר את השוקולטה - כך ש"פתיתי השלג" יתאימו לו היטב ומציירים פתיתי שלג בתוך העיגולים. הופכים את נייר האפייה, כך שהצד עם העיפרון כלפי מטה, ומרפדים איתו תבנית גדולה.

2. יוצקים 1/3 כוס מים קרים לקערת מערבל חשמלי, מפזרים מעל את אבקת הג'לטין ומשהים במשך 5 דקות.

3. בסיר קטן על אש בינונית-גבוהה, מבשלים את הסוכר עם 1/4 כוס מים קרים, עד שהסוכר נמס. מביאים לרתיחה ובעזרת מדחום, מוודאים שחום הנוזל בסיר הגיע ל-115 מעלות. אם גבישי הסוכר נדבקו לדפנות הסיר, מנקים אותם כלפי מטה בעזרת מברשת רטובה.

4. מוסיפים את הסוכר המומס לקערת הג'לטין, וטורפים במטריפה ידנית לצינון. לאחר מכן, מפעילים את המערבל על מהירות בינונית גבוהה במשך 8-10 דקות, עד שמתקבלת קצפת רכה. מוסיפים את זרעי הווניל ומערבבים היטב.

5. מעבירים את המרשמלו לשק זילוף עם צנתר עיגול קטן, ומזלפים על שרטוטי העיפרון שעל נייר האפייה. עובדים מהר כי המרשמלו מתגבש במהירות! מניחים למרשמלו להתייצב היטב במשך שעה בטמפרטורת החדר.

6. מאבקים את פתיתי המרשמלו בקורנפלור, ובעדינות מקלפים אותם מהנייר. הופכים ומאבקים בקורנפלור גם מהצד השני. מעבירים למסננת ומסננים את עודפי הקורנפלור. אוכלים מיד או שומרים בשקית ניילון אטומה בשכבה אחת בטמפרטורת החדר.

מתכון לשוקולטה בסיסית מתוקה ומחממת

מתכון לשוקולטה חמה עם יין אדום - מדריך וידאו

מתכון לקוקטייל שוקולטה לוהט - גרסת המבוגרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר