פרסום ראשון

מאבק השבת: הרבנים תיאמו עמדות בבית האדמו"ר מגור

חברי ועדת הרבנים של סיעת דגל התורה הגיעו לביקור מיוחד במעונו של האדמו"ר מגור, לתיאום עמדות בנוגע למאבק על שמירת הסטטוס קוו בירושלים וחילולי השבת בבירה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מגור. ארכיון (צילום: מאיר אלפסי)

בשעה האחרונה (שלישי) הגיעו חברי ועדת הרבנים של סיעת דגל התורה הגאונים הגדולים רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה רבי ברוך סולוביציק למעונו של מרן האדמו"ר מגור לדיון חירום בעניין המאבק בחילולי השבת בירושלים. אל הרבנים נלווה נאמנו של הרבי ומזכיר הוועדה למען השבת הרב יצחק גולדקנופף.

ל"כיכר השבת" נודע כי סוכם על שיתוף פעולה ועל הצורך במאבק משותף לכל חוגי היהדות החרדית על קדושת השבת בירושלים.

יצויין, כי מחר צפויים להתכנס ראשי הסיעות החרדיות השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן ויו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני בלשכתו של דרעי לדיון מיוחד בנושא הסטטוס קוו עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת.

השלושה צפויים להבהיר לברקת כי קיים קו אדום אותו אסור לעבור וכי קדושת השבת בירושלים עיר הקודש חשובה מעל לכל. ל"כיכר השבת" נודע כי הפגישה הערב נועדה לתיאום עמדות שייצגו מחר בערב בפני ראש העיר.

בתוך כך, ברקת הודיע לראשי המפלגות שישתתף בפגישה איתם מחר - בתנאי שנציגי העירייה לא ישתתפו בה. דרעי, ליצמן וגפני קיבלו את הדרישה, והודיעו כי חברי המועצה לא ישתתפו בפגישה עם ראש העיר והיא תתקיים מחר רק בהשתתפות ראשי סיעת יהדות התורה וש"ס בכנסת ללא נציגים של העירייה.

גורם המעורה בפרטים טוען הערב כי דרישת ברקת נועדה למסמס את הפגישה וזאת מאחר ש"ראשי המפלגות לא מונחים בפרטי הפרטים של חילולי השבת בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר