מיי: אנו רוצים היפרדות מוחלטת "לא רגל פה רגל שם"

ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי כינסה היום מסיבת עיתונאים בה פירטה את הליך ההיפרדות מהאיחוד האירופי. "הפרידה תהיה מוחלטת" הדגישה מיי (חדשות, בעולם)

תרזה מיי. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי נשאה היום (שלישי) נאום שעסק בהיפרדות של בריטניה מהאיחוד האירופי. מיי פרטה במהלך נאומה את הליך הברקזיט והדגישה כי היא רוצה שההליך יהיה מוחלט - "לא רגל פה ורגל שם".

בתחילת דבריה הדגישה ראש הממשלה הבריטית כי בכוונתה להגיע בתוך שנתיים להסכם עם האיחוד האירופי. מיי אמרה כי היא סבורה שהגעה לכזה הסכם ייקח זמן, מיי פרטה את ההליך ואמרה כי עם החתימה על ההסכם הוא יובא לאישור בפני הפרלמנט.

"אני מעדיפה", אמרה "שלא יושג על פני הסכם רע אך ברור לכל שבריטניה מעוניינת בהתנקות מוחלטת מהאיחוד האירופי.
אני רוצה שתהיה שותפות חדשה בין ארצי לבין מדינות האיחוד אנחנו נגבש הסכמי סחר מסודרים אני עם ראש פתוח להסכמים כאלה. החברות בבריטניה יקבלו חופש מוחלט לפעול בכל אירופה ועסקים באירופה יקבלו אותו חופש פעולה בבריטניה" הדגישה ראש הממשלה הבריטית.

באשר לסוגיית ההגירה אמרה מיי כי "עם היציאה מהאיחוד נוכל לשלוט על כמות המהגרים המגיעים לבריטניה. נשאר סובלניים כשהיינו אך במצב בו אין גבולות וכמות המכרים הוא בלתי נשלט מצב המדינה הולך ומדרדר".

"אני רוצה שבריטניה תצא מהתקופה של השינוי הזה חזקה יותר, הוגנת יותר ומאוחדת יותר מאי פעם". היציאה מהאיחוד הוא ב"רגע מצוין לשינוי לאומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר