פרשות נתניהו

תיק 1000: יאיר נתניהו מסר עדות במשטרה

בנו של רה"מ מסר במשך 4 שעות עדות במשטרה במסגרת פרשת המתנות שבה רה"מ חשוד בקבלת טובות הנאה. בעבר נטען כי המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר אירח את יאיר נתניהו באחוזתו (בארץ)

רועי ינובסקי, ynet | כיכר השבת |
יאיר נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem)

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, מסר היום (ג') עדות במטה יחידת להב 433 של המשטרה בלוד, במשך 4 שעות, במסגרת פרשת המתנות, המכונה תיק 1,000. בפרשה זו חושדת המשטרה כי איש העסקים ארנון מילצ'ן נתן טובות הנאה לראש הממשלה בנימין נתניהו בהיקפים גדולים.

בתיק 1000 פרסם העיתונאי אמנון אברמוביץ' כי המשטרה חושדת בין היתר כי מילצ'ן סיפק לנתניהו במשך 8-7 שנים סיגרים במאות אלפי שקלים ולגברת נתניהו בקבוקי שמפנייה. נתניהו חשוד, על פי הודעה רשמית של היועץ המשפטי לממשלה, בקבלת טובות הנאה.

עוד פורסם כי מילצ'ן קנה שמפניה בעשרות אלפי שקלים בחנות משקאות בהרצליה בין מרס 2010 ועד דצמבר 2012 בסכום כולל של 57,480 שקלים. בשבוע שעבר מסרה שרה נתניהו את גרסתה בפרשת המתנות בחקירתה במשטרה. לפי הפרסומים, נתניהו אמרה כי לחוקרי יאח"ה כי היא ובעלה גם נתנו מתנות למילצ'ן.

בעבר גם דווח על הקשר בין יאיר נתניהו למיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר וגם על הקשרים בין פאקר לראש הממשלה עצמו. בין היתר נטען כי פאקר אירח את בנו של ראש הממשלה בדירתו במלון דירות בתל אביב, מימן לו כמה חופשות ואף הלין אותו באחוזתו בארה"ב.

מוקדם יותר היום עמוס רגב, העורך הראשי של "ישראל היום", מסר עדות במשך ארבע שעות וחצי בלהב 433 במסגרת תיק 2000. מעט אחריו התייצב הבוקר לחקירה בפרשה - בפעם החמישית - מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון מוזס. חקירת מוזס הסתיימה הערב, לאחר כשבע שעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר