המשפחה זועמת: שני בני זוג נהרגו ותיק החקירה נסגר

משפחת ההרוגים של בני הזוג ג'הן שביתם התפוצץ בגלל פיצוץ נפחי של גז, הגישה ערר על ההחלטה לסגור את תיק החקירה (חדשות, בארץ)

בני הזוג ג'הן (צילום משפחתי)

הפרקליטות סגרה בימים האחרונים את תיק חקירת פיצוץ הגז הקטלני בבית דירות ביבנה בחודש ספטמבר 2015, בו נהרגו בני הזוג אהרון ולבנה ג'הן. משפחת ג'הן זועמת על סגירת התיק למרות שמחקירת האירוע עלה כי צינורות הגז בבית הותקנו באופן לא חוקי.

בית המשפחה בגן יבנה לאחר האסון (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך חקירת המקרה נחקרו נציגי חברת הגז וקבלני המשנה שביצעו את העבודה בבית וכן בעל הדירה שהשכיר אותה למשפחת ג'הן. אך כאמור, לאחר החקירה הוחלט בפרקליטות שלא נמצאו אשמים בתיק והוא נסגר. בני משפחת ההרוגים הגישו ערר על סגירת התיק.

מהפרקליטות נמסר בתגובה: "לאחר בחינת חומרי החקירה וחוות דעת מומחים, אשר הצביעו על כך שלא ניתן לייחס קשר סיבתי בין האירוע לבין פעולות של מי מהחשודים, החליטה הפרקליטות לסגור את התיק בהיעדר אשמה. הערר התקבל ויבחן בכובד ראש".

בית המשפחה לאחר האסון (צילום: אבי רוקח)

כזכור, ביום 17 בספטמבר 2015 בשעות הערב התפשט ריח חריף של גז בבית משפחת ג'הן ביבנה. באתו זמן נוצר ניצוץ שגרם לפיצוץ נפחי לאורך קו צינור הגז. הפיצוץ החריב את הבית ובני הזוג נלכדו בלהבות. בנם שרון נפגע בינוני משאיפת עשן וסבל מכוויות בידיו ורגליו.

עורכי הדין אייל בסרגליק, כרמית שחיבר ואיתי כהן ממשרד בסרגליק שחיבר ושות' משרד עורכי דין שמייצגים את הנתבעים מסרו בתגובה: "אנו שמחים ובצדק כי הפרקליטות החליטה לסגור את התיק מחוסר אשמה כפי שהיה צריך להיות מלכתחילה. אין כל ספק כי למרשנו לא היה כל קשר לאירוע המצער שכן עשו כל הנדרש כדי לוודא שלא תהיה תקלה קלה כחמורה במערכת הגז. בנסיבות אלו העננה המיותרת שאפפה אותם בתקופה מאז נודע להם האירוע הטרגי, הוסרה סוף סוף. ברי כי אין כל שחר לערר על ההחלטה ובכך ניאבק בהמשך ככל שנידרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר