אש לפנות בוקר

שכונת בית ישראל: בן 60 נפצע בשריפה בקרוואן נייד

לפנות בוקר הוזעקו כוחות הכיבוי וההצלה לשכונת בית ישראל בירושלים בשל שריפה שפרצה בקרוואן נייד בו התגורר אדם כבן 60. הוא פונה במצב בינוני עד קשה לבית החולים (בארץ)

השריפה בבית ישראל (צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים)

בשעה 4:35 לפנות בוקר (רביעי) התקבל דיווח על קרוואן שעולה באש בשכונת בית ישראל בירושלים. כוחות ההצלה והכיבוי שהגיעו למקום פינו מתוך הלהבות פצוע כבן 60 במצב בינוני עד קשה.

מכוחות ההצלה נמסר כי הוא פונה מהמקום בנט"ן מד"א ירושלים לבית החולים הדסה עין כרם, במצב בינוני עד קשה עם כוויות נרחבות של כ-40% כוויות בדרגה ב' בפלג גופו העליון ומשאיפת עשן.

מהמשטרה נמסר כי "ברחוב בית ישראל עלה באש רכב מסחרי שככל הנראה משמש גם למגורי בעל הרכב. מד"א פינו את בעל הרכב במצב בינוני-קשה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה".

מדוברות כיבוי אש מחוז ירושלים נמסר כי "שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של להב אורן אברהמי פעלו עם שחר בשריפת מבנה יביל ומיניבוס שהוסב לחדר מגורים נוסף במבנה. לוחמי האש חדרו למבנה הבוער, חילצו מתוכו לכוד כשהוא פצוע במצב בינוני, והעבירו אותו לטיפול כוחות הרפואה.

"במקביל לחילוץ הפצוע, פעלו הצוותים לכיבוי הלהבות, ומניעת התפשטותן לעבר רכבים ומבנים סמוכים. לא דווח על נפגעים נוספים! בכבאות והצלה ת.א ירושלים, נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה".

להב אורן אברהמי מפקד כוחות הכיבוי והחילוץ בשריפה סיפר כי "היום (18/1) לפנות בוקר, הוזנקנו לשריפה במבנה יביל בשכונת מאה שערים. כשהגענו למקום השריפה, הבחנתי במיניבוס ומבנה סמוך שהם בוערים בעוצמה רבה. חדרנו לתוך המבנה הבוער, ובתוך זמן קצר, איתרנו אדם מבוהל שהוא לכוד ע"י האש והעשן. חילצנו את הלכוד מהלהבות, והעברנו אותו לטיפול אנשי מד"א.

"במקביל לפעולות אלו, לוחמי האש פעלו לכיבוי הלהבות ומניעת נזק משני והתפשטות האש למוקדים נוספים סביב המבנה".

רק בשבת האחרונה אירעה שריפה נוספת בשכונת בית ישראל בדירת מגורים ברחוב משה זקס בירושלים. בשריפה נפצע באורח קשה אדם בשנות החמישים לחייו. מהחקירה עולה, כי השריפה החלה ככל הנראה בעקבות התלקחות המיטה עליה שכב הדייר, התלקחות שנגרמה בגלל תנור מסוג "ספירלה" בעל קרינת חום גלויה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר