בריאים עם מאוחדת

נצור לשונך מרע - ותמנע ריח רע מהפה

לא רק בצומות, בכל מהלך החיים תמיד אנחנו נתקלים בחבר או מכר, שלא נעים אבל...יש קצת ריח רע מהפה. לפעמים זה זמני ולפעמים זו מחלה שצריכה טיפול. כמו תמיד, הפתרון: שמור על לשון נקייה (בריאות, שיווקי)

ריח רע מהפה. לא להסתפק בעזרים זמניים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ריח לא נעים הוא כנראה הגורם שמפריע יותר מכל בחברה האנושית. אף אחד לא מעוניין בו או להיות לצידו, ובטח שלא נעים לגלות זאת לאחר החתונה.

מאז ראשית ההיסטוריה יודעים בני אדם דבר אחד: אל תאכל שום ובצל לפני אירוע חברתי או שידוך. עבור מי שסובל מריח רע מהפה, זמני או קבוע, זה נראה לעתים בלתי פתיר, לא נעים, ולעיתים אפילו מביך.

אבל הבשורה הטובה היא: אם אתה מסוגל להודות בבעייה, נולדת בדור הנכון בזכות שפע מוצרים ותכניות טיפוליות מתאימות שיכולות פשוט לעזור לך להיפטר מהריח הרע והמבוכה. במהירות וביעילות.

מודעות, מודעות, מודעות

עם התפתחות הרפואה המודרנית, ניתן בימינו לאבחון ולטפל בצורה פשוטה יחסית בבעייה המביכה.

אבל צריך להפריד בין "הבעייה האובייקטיבית" שמקורה מהריח הרע שמגיע מהפה, לבין "הבעייה הסובייקטיבית" שפתרונה קודם לתחילת הטיפול.

אנחנו כמובן מדברים על המודעות. לעתים קרובות, מי שסובל מריח רע מהפה לא תמיד מודע לעניין.

האמינו או לא, קורה לא פעם שרופאי שיניים נתקלים בבקשות של מטופלים לבדוק את ריח הפה של בן או בת הזוג, או לחברים כי "לנו לא נעים להגיד".

לפעמים החבר לא מודע לעניין. אילוסטרציה. צילום: nati shohat /Flash 90

רופאי השיניים רגישים לנושא ומותקף סמכותם הם מסבים את תשומת ליבם של המטופלים לבעייה ומציעים להם פתרונות יעילים וטובים.

שמירת הלשון תמנע ריח רע

רובם של האנשים חושבים שהקיבה שלנו היא אחראית על הריח הרע. קודם כל, זה לא יפה סתם להאשים אותה בריח שמגיע מהפה. שנית, זה גם לא בהכרח נכון.

מומחים רבים טוענים כי לא בכל המקרים של ריח רע הקיבה אשמה, וכי כמעט תמיד, המקור העיקרי לריח הרע מהפה...נמצא בפה עצמו.

איך בפה? במקרים רבים של ריח רע מהפה, הגורמים לכך הן בעיות חניכיים ועששת, וכן הצטברות בקטריאלית בחלק האחורי של גב הלשון.

אז מה עושים?

בימינו, השוק מוצף במוצרים וטיפולים שונים ומגוונים, אולם תמיד כדאי להתייעץ עם רופא שיניים מומחה שיבנה תכנית טיפולית נכונה ויתאים למטופל את המוצר הרצוי.

לא להתבייש ולטפל בבעייה. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

חשוב לדעת שפתרונות נקודתיים כמו שטיפה במי פה ולעיסת מסטיקים ריחניים, יכולים לסייע באופן זמני בלבד, לשעות בודדות, ואינם מטפלים בבעייה עצמה.

אז מה כן אפשר לעשות? אמצעי יעיל ופשוט למניעת הריח הרע מהפה הוא פשוט צחצוח גב הלשון. ניתן להיעזר במברשות שיניים מיוחדות לקרצוף גב הלשון ושימוש נכון בהן עשוי לעזור גם אם ישנו קשר למחלות חניכיים.

בקיצור, שמירת הלשון היא מיוחדת לא סתם. גם מילולית נגד לשון הרע, וגם פיזית. אם אתה לא רוצה שיצאו מהפה שלך דברים רעים - הקפד על צחצוח הלשון.

הכתבה נערכה בשיתוף מאוחדת. תוכן הכתבה על פי ד"ר בכר ארז, מומחה ברפואת שיניים, מאוחדת

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר