תידרש הוכחה נוספת

המשפחה של אילנה סירבה לנתיחת הגופה והמחבלים משרונה לא יואשמו

בני משפחתה של אילנה נבעה שנרצחה בפיגוע במתחם שרונה בתל אביב, סירבו לביצוע ניתוח שלאחר המוות בגופתה, שנזקק כדי להוכיח קשר נסיבתי ולהאשמת המחבלים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בני המשפחה בהלוייה, והמחבלים הרוצחים בבית המשפט (צילום: Flash90 ואבי חי, ynet)

המחבלים שהואשמו בביצוע הפיגוע במתחם שרונה שאירע לפני כחצי שנה, הודו היום (רביעי) בבית המשפט בשלושת מעשי רצח: של מילה מישייב מראשון לציון ושל מיכאל פייגה ועידו בן ארי מרמת גן.

חאלד מחאמרה ומוחמד מחאמרה, שני המחבלים, בני דודים בני 21 תושבי הכפר יאטה, סיכמו עם התביעה ביחס להרוגה הרביעית, אילנה נבעה מתל אביב, כי עדיין נדרשת הוכחה של קשר סיבתי בין מותה לפיגוע, מאחר ובני משפחתה סירבו לביצוע נתיחה שלאחר המוות שאמורה להוכיח קשר נסיבתי שכזה, כי ביקשו לקבור אותה במהירות האפשרית.

בגופתה של אילנה לא נמצאו סימני פגיעה של קליעים, ולכן יתכן והיא מתה מדום לב ולא מירי המחבלים במתחם שרונה.

ילדים נמלטים בין הכיסאות בעת הפיגוע (צילום: מצלמת אבטחה)

גם הנאשם השלישי, יונס זין, שלא נכח בזירת הפיגוע, הודה בעובדות כתב האישום, אך לגביו יתקיים דיון האם ביצע עבירת רצח בצוותא או עבירת סיוע בלבד. הוא הודה שתכנן לצאת לפיגוע יחד עם שני המפגעים וסייע להם באספקת הנשקים, רק טען שבסופו של דבר לא יצא בגלל "אילוצים טכניים".

כזכור, בפסק הדין שאישר את הריסת בתיהם של המחבלים, מפורטת תמיכת בני המשפחות בילדיהם המחבלים, שהודו כי ביצעו את הפיגוע בהשראת ארגון דאע"ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר